Seneste indlæg i Leje af mødelokaler

Dekorativt billede

Telefonpasning døgnet rundt

Som virksomhed er det at gøre et godt førstehåndsindtryk særlig vigtigt! Det kræver først og fremmest, at telefonen bliver taget, når kunder kontakter jer.
Pakke til et virtuelt kontor

Fordele ved adresseservice og et virtuelt kontor

Der er mange fordele ved at have sin virksomhed repræsenteret ved en officiel adresse, i stedet for at bruge sin privatadresse. Det kan man gøre ved at købe sig til en virtuel adresse.
Billede af mødelokaler i København K

Hvilke krav har I til jeres kommende kontorlokaler i København?

Når man skal vælge kontorlokaler til sin virksomheder, er der mange elementer at tage højde for, for eksempel hvordan man gerne vil have at ens gæster bliver mødt når de kommer på besøg?
live chat for virksomheder

Chat for virksomheder

Overvejer du at tilbyde live chat på jeres website? Læs vores erfaringer og anbefalinger, og hvordan det fungerer i dette indlæg.
sabbatår job

Sabbatår job

Går du med overvejelser om at tage et eller flere sabbatår? Vi fortæller her om at arbejde i et sabbatår i et callcenter.
kundeservice outsourcing

Kundeservice outsourcing

Kundeservice outsourcing er en krævende disciplin, og som skal løses i fællesskab. Vi deler vores erfaringer og anbefalinger.
Mødelokaler i København K

Leje af mødelokaler i København

Skal du leje mødelokale i København? Vi udlejer vores to mødelokaler på time- og dagsbasis. Attraktiv lokation, god service og lave priser.
telefonservice

Telefonservice, telefonpasning, teleservice…

Velkommen til en verden af termer og telefoni. Vi beskriver forskellene og hvad telefonservice betyder i et inbound callcenter.
Driftsledelse i et callcenter

Driftsledelse i et callcenter

Vores medarbejdere er centrale for den kundeservice vi tilbyder i vores callcenter. God driftsledelse er derfor essentiel for at sikre kvalitet og skabe synergi i vores mange teams.
Virtuelt kontor med telefonpasning

Virtuelt kontor med adresseservice

Med et virtuelt kontor medfølger en række services som virksomhed, såvel som love og overvejelser som udbyder. Det fortæller vi om her.
callcenter job

Job i et callcenter

Jobs i et callcenter kan være meget forskellige. Både i indhold og tidsrum. Her fortæller vi om at arbejde i et inbound callcenter som CityCallCenter.
Glade og tilfredse kunder

Sådan får du glade og tilfredse kunder

Forbrugere oplever oftere og oftere ventetid i telefonkøer. Det kan være stressende for både opkalder og modtager - lad os hjælpe med jeres kundeservice.
natarbejde

Natarbejde i København

Hvad er ufaglært natarbejde i et callcenter? Er det usundt, og får man tillæg for aften- og natarbejde? Vi deler vores erfaringer fra et døgnåbent callcenter.
Callcenter kontakt

Hvad laver CityCallCenter?

Foruden at være eksperter i telefonbesvarelser, tilbyder vi en stribe andre ydelser inkl kontorhotel. Læs mere her.
Hvem er telefonpasning for

Hvem er telefonpasning for?

Telefonpasning er relevant på tværs af sektorer og virksomheder, og kan leveres i standardløsninger, eller skræddersyes til den enkelte virksomhed.
Sådan fungerer telefonpasning

Sådan fungerer telefonpasning

Telefonpasning er præcist som det lyder - men hvordan fungerer det? Det spørgsmål får vi ofte. Vi giver vores svar i dette indlæg.
Hjælp til shitstorm

Hjælp til shitstorm

Mediestorme er efterhånden blevet en hverdagsting med den digitale udvikling. Ofte kan de dog være i et glas vand, så længe de håndteres rigtigt.
Hvorfor er telefonpasning vigtig

Hvorfor er telefonpasning vigtigt?

Afstanden mellem forbruger og virksomhed er blevet mindre, såvel som tålmodigheden. Det er derfor ikke blevet mindre vigtigt at besvare telefonerne.
Vores callcenter er åbent døgnet rundt

10 tips til den bedste telefonsvarer besked

Uanset om du er privatperson eller virksomhed, kan det betale sig at tænke over hvad man indtaler på sin svarer. Tjek din telefonsvarer ud fra disse 10 råd.