Virtuelt kontor i København

Vores virtuelle kontor inkluderer en postboks med adresseservice på en attraktiv lokation i hjertet af København. Her kan I afholde møder med kunder og leverandører i vores moderne mødelokaler, eller leje et fast kontorlokale efter behov. Vores venlige og professionelle reception vil varetage jeres post og tage imod jer og jeres gæster ved besøg og mødeafholdelse, hvilket sikrer en professionel oplevelse for alle parter.

Virtuelt kontor i København
Virtuelt kontor baggrund
Virtuelt kontor baggrund

Driv forretning alle steder fra

Udnyt alle fordelene ved et fysisk kontor uden det administrative arbejde, og frigiv tid til jeres kerneforretning

Telefonpasning checkmark

Professionel facade

Send et signal til kunder og samarbejdspartnere med en firmaadresse ved Kastellet.

Telefonpasning checkmark

Adskil privat- og firmaadresse

Med en postboks kan privat- og firmaadresse holdes adskilt, og I kan arbejde alle steder fra.

Telefonpasning checkmark

Adgang til mødefaciliteter

Book mødefaciliteter til kundemøder eller som løbende arbejdsstation.

Sådan fungerer det

Virtuelt kontor
checkmark
Udfyld formularen og upload ID

Vælg om I vil have jeres post fremsendt, scannet eller lagt til afhentning.

checkmark
Vent et par dage

Mens vi verificerer ID, i henhold til lovgivningen om hvidvask.

checkmark
Så er vi igang!

Nu kan du modtage post på din nye firmaadresse.

Virtuel firmaadresse inklusiv telefonpasning

Vores adresseservice og telefonservices kan kombineres til reduceret pris. Ved denne kombination kan dit virtuelle kontor hos os også bestå af telefonpasning. Det vil betyde, at du får tilknyttet en receptionist, som sørger for at besvare dine opkald i et aftalt tidsrum. Er du optaget, sender han/hun beskeder, og er du til at få fat på, så viderestilles opkaldene.

 

 

Virtuelt kontor med telefonpasning
callcenter baggrund

Dansk Spildevands Teknik

 

“For DST er det essentielt at vores kunder har en hurtig og smidig tilgang til vores rådgivning indenfor spildevand. DST valgte derfor at outsource vores reception i 1995. Når vores samarbejdspartner fortsat hedder CityCallCenter er det et udtryk for at vi er godt tilfreds med deres service.”

Logo for Dansk Spildevand Teknik
Virtuelt kontor til fast pris

Virtuelt kontor til fast lav pris

Kombiner telefonpasning og adresseservice og opnå fordel

checkmark

Gratis

Bemandet reception for kunder af CityCallCenter

checkmark

395 kr

For adresseservice og posthåndtering som tillæg til telefonpasning

checkmark

595 kr

For adresseservice og posthåndtering uden at tilknytte telefonpasning

Opret Virtuelt kontor

Udfyld formularen via nedenstående link, og vi kan have jer oprettet inden for få dage.

Virtuelt kontor i København

Med vores virtuelle kontor får I en fleksibel løsning på en prestigefyldt adresse, der kan skræddersys til jeres virksomhed. Vi tilbyder konkurrencedygtige priser og forskellige pakker, der passer til både små og store virksomheder. Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed med at få en professionel tilstedeværelse i København.

Fordele ved virtuel adresse hos CityCallCenter

Herunder kan du se eksempler på de mange fordele ved at leje et virtuelt kontor hos os:

  • Elektronisk posthåndtering: Vi modtager al din post og sender den videre til dig elektronisk.
  • Lave omkostninger: Vi tilbyder en lav månedlig omkostning.
  • Privatliv: Beskyt din private adresse og undgå uventede gæster.
  • Professionel repræsentation: Brug vores adresse på visitkort, website og marketingmaterialer.
  • Mødefaciliteter: Book vores mødelokaler til møder med kunder og samarbejdspartnere.
  • Pakkehåndtering: Vi tager glædeligt imod dine pakker.
  • Dansk repræsentation: Udenlandske virksomheder kan benytte adressen for dansk repræsentation.
  • Beskedservice: Uventede gæster kan lægge en besked til dig.
  • Ingen energiregninger: Du betaler ikke for energiforbrug.
  • Telefonservice: Mulighed for at tilvælge vores telefonservice til en fordelagtig pris.

En attraktiv virtuel adresse højner din virksomheds image.

En prestigefyldt adresse i byen forbedrer virksomhedens image og signalerer kvalitet og seriøsitet. Dette kan tiltrække flere kunder og skille jer ud fra konkurrenterne. Mange danske virksomheder vælger derfor en central beliggenhed, selvom de arbejder hjemmefra eller fra et billigere kontor uden for byen.

Hvorfor vælge et virtuelt kontor?

For mange iværksættere kan det være fristende at bruge sin privatadresse som firmaadresse, men det kan være forbundet med risici, da uønskede personer kan møde op privat. Ved at benytte os som dit virtuelle kontor undgår du disse konflikter, men får stadig information om, hvem der ønsker at træffe dig. En eksklusiv adresse bidrager desuden med signalværdi om kvalitet, professionalisme og succes.

Billig virtuel firmaadresse uanset hvor du bor

Hos CityCallCenter kan du leje en billig adresseservice til din virksomhed, uanset hvor du bor. Uanset om du er i Aarhus, Odense, Aalborg eller andre steder, kan du få en postkasse, et virtuelt kontor og gøre brug af vores receptionister.

Få et tilbud på virtuelt kontor i dag

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig. Vi hjælper mange virksomheder med at have adresse hos os, om end de sidder her fysisk eller har virtuelt kontor. Det er ganske uforpligtende at ringe på +45 80 20 20 29, og vi svarer gerne på alle dine spørgsmål. Du kan også sende en mail til info@citycallcenter.dk.

Adresseservice FAQ

Hvad er adresseservice?

Adresseservice er et synonym for når en virksomhed betaler for en adresse uden et fysisk kontor. Det kaldes også for firmaadresse og virtuel virksomhedsadresse, og anvendes ofte af mindre virksomheder, eller udenlandske virksomheder som har brug for en lokal firmaadresse.

Hvad er et virtuelt kontor?

Et virtuelt kontor er når en virksomhed outsourcer services relateret til at have et fysisk kontor og reception, også kaldet adresseservice. Det er oftest en virksomhedsadresse og et telefonnummer, for at kunne adskille privatadresse og -telefon med virksomheden.

Virtuelle virksomhedsadresser er særligt relevante for mindre virksomheder, hvis medarbejdere kan arbejde alle steder fra.

Hvad gør I med min post?

Når vi modtager den, bliver den datostemplet og ekspederet videre til dig efter aftale.

Kan jeg selv komme og hente min post?

Ja, det er du altid velkommen til. I så fald skal du ikke betale videreforsendelsesomkostninger. Vores reception har åben mandag til fredag 8-17.

Hvad koster AdresseService?

AdresseService alene koster 595 kr per måned. Hvis det er som tillæg til en telefonservice, koster det 395 kr per måned.

Hvordan opsiger jeg samarbejdet?

Du sender os en opsigelse skriftligt per e-mail, hvorefter vi bekræfter modtagelsen skriftligt.

.