Virtuelt kontor i København

Vores virtuelle kontor inkluderer en postboks med adresseservice på en attraktiv lokation i hjertet af København. Her kan I afholde møder med kunder og leverandører i vores moderne mødelokaler, eller leje et fast kontorlokale efter behov. Vores venlige og professionelle reception vil varetage jeres post og tage imod jer og jeres gæster ved besøg og mødeafholdelse, hvilket sikrer en professionel oplevelse for alle parter.

Virtuelt kontor i København
Virtuelt kontor baggrund
Virtuelt kontor baggrund

Driv forretning alle steder fra

Udnyt alle fordelene ved et fysisk kontor uden det administrative arbejde, og frigiv tid til jeres kerneforretning

Telefonpasning checkmark

Professionel facade

Send et signal til kunder og samarbejdspartnere med en firmaadresse ved Kastellet.

Telefonpasning checkmark

Adskil privat- og firmaadresse

Med en postboks kan privat- og firmaadresse holdes adskilt, og I kan arbejde alle steder fra.

Telefonpasning checkmark

Adgang til mødefaciliteter

Book mødefaciliteter til kundemøder eller som løbende arbejdsstation.

Sådan fungerer det

Virtuelt kontor
checkmark
Udfyld formularen og upload ID

Vælg om I vil have jeres post fremsendt, scannet eller lagt til afhentning.

checkmark
Vent et par dage

Mens vi verificerer ID, i henhold til lovgivningen om hvidvask.

checkmark
Så er vi igang!

Nu kan du modtage post på din nye firmaadresse.

Virtuel firmaadresse inklusiv telefonpasning

Vores adresseservice og telefonservices kan kombineres til reduceret pris. Ved denne kombination kan dit virtuelle kontor hos os også bestå af telefonpasning. Det vil betyde, at du får tilknyttet en receptionist, som sørger for at besvare dine opkald i et aftalt tidsrum. Er du optaget, sender han/hun beskeder, og er du til at få fat på, så viderestilles opkaldene.

 

 

Virtuelt kontor med telefonpasning
callcenter baggrund

Dansk Spildevands Teknik

 

“For DST er det essentielt at vores kunder har en hurtig og smidig tilgang til vores rådgivning indenfor spildevand. DST valgte derfor at outsource vores reception i 1995. Når vores samarbejdspartner fortsat hedder CityCallCenter er det et udtryk for at vi er godt tilfreds med deres service.”

Logo for Dansk Spildevand Teknik
Se vores virtuelle kontorpakker:

Se vores virtuelle kontorpakker:

Funktioner Bronze Sølv Guld
Pris pr. måned Kr. 245 + moms Kr. 345 + moms Kr. 545 + moms
Beskyttet under Hvidvaskloven Ja Ja Ja
Kan bruges til registrering på virk.dk Ja Ja Ja
Afhentning af post og pakker 1 gang per måned 2 gange per måned Frit
Tilsendelse af breve som rekommanderet Nej Ja – med +20% på porto Ja – med +10% på porto
Post scannes og sendes pr. e-mail Kr. 20 + moms pr. brev Kr. 10 + moms pr. brev Frit
Rabat på flere selskaber Tilvalg for kr. 145 + moms/måned Tilvalg for kr. 95 + moms/måned Frit op til 5 virksomheder
Rabat på mødelokaler Nej Nej 10%
Skilt på døren Kr. 1000 + moms Kr. 800 + moms Kr. 500 + moms
Oprettelse Kr. 495 Kr. 295 Kr. 0

Opret Virtuelt kontor

Udfyld formularen via nedenstående link, og vi kan have jer oprettet inden for få dage.

Virtuelt kontor i København

Med vores virtuelle kontor får I en fleksibel løsning på en prestigefyldt adresse, der kan skræddersys til jeres virksomhed. Vi tilbyder konkurrencedygtige priser og forskellige pakker, der passer til både små og store virksomheder. Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed med at få en professionel tilstedeværelse i København.

Fordele ved virtuel adresse hos CityCallCenter

Herunder kan du se eksempler på de mange fordele ved at leje et virtuelt kontor hos os:

  • Elektronisk posthåndtering: Vi modtager al din post og sender den videre til dig elektronisk.
  • Lave omkostninger: Vi tilbyder en lav månedlig omkostning.
  • Privatliv: Beskyt din private adresse og undgå uventede gæster.
  • Professionel repræsentation: Brug vores adresse på visitkort, website og marketingmaterialer.
  • Mødefaciliteter: Book vores mødelokaler til møder med kunder og samarbejdspartnere.
  • Pakkehåndtering: Vi tager glædeligt imod dine pakker.
  • Dansk repræsentation: Udenlandske virksomheder kan benytte adressen for dansk repræsentation.
  • Beskedservice: Uventede gæster kan lægge en besked til dig.
  • Ingen energiregninger: Du betaler ikke for energiforbrug.
  • Telefonservice: Mulighed for at tilvælge vores telefonservice til en fordelagtig pris.

En attraktiv virtuel adresse højner din virksomheds image.

En prestigefyldt adresse i byen forbedrer virksomhedens image og signalerer kvalitet og seriøsitet. Dette kan tiltrække flere kunder og skille jer ud fra konkurrenterne. Mange danske virksomheder vælger derfor en central beliggenhed, selvom de arbejder hjemmefra eller fra et billigere kontor uden for byen.

Hvorfor vælge et virtuelt kontor?

For mange iværksættere kan det være fristende at bruge sin privatadresse som firmaadresse, men det kan være forbundet med risici, da uønskede personer kan møde op privat. Ved at benytte os som dit virtuelle kontor undgår du disse konflikter, men får stadig information om, hvem der ønsker at træffe dig. En eksklusiv adresse bidrager desuden med signalværdi om kvalitet, professionalisme og succes.

Billig virtuel firmaadresse uanset hvor du bor

Hos CityCallCenter kan du leje en billig adresseservice til din virksomhed, uanset hvor du bor. Uanset om du er i Aarhus, Odense, Aalborg eller andre steder, kan du få en postkasse, et virtuelt kontor og gøre brug af vores receptionister.

Få et tilbud på virtuelt kontor i dag

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig. Vi hjælper mange virksomheder med at have adresse hos os, om end de sidder her fysisk eller har virtuelt kontor. Det er ganske uforpligtende at ringe på +45 80 20 20 29, og vi svarer gerne på alle dine spørgsmål. Du kan også sende en mail til info@citycallcenter.dk.

Adresseservice FAQ

Hvad er adresseservice?

Adresseservice er et synonym for når en virksomhed betaler for en adresse uden et fysisk kontor. Det kaldes også for firmaadresse og virtuel virksomhedsadresse, og anvendes ofte af mindre virksomheder, eller udenlandske virksomheder som har brug for en lokal firmaadresse.

Hvad er et virtuelt kontor?

Et virtuelt kontor er når en virksomhed outsourcer services relateret til at have et fysisk kontor og reception, også kaldet adresseservice. Det er oftest en virksomhedsadresse og et telefonnummer, for at kunne adskille privatadresse og -telefon med virksomheden.

Virtuelle virksomhedsadresser er særligt relevante for mindre virksomheder, hvis medarbejdere kan arbejde alle steder fra.

Hvad gør I med min post?

Når vi modtager den, bliver den datostemplet og ekspederet videre til dig efter aftale.

Kan jeg selv komme og hente min post?

Ja, det er du altid velkommen til. I så fald skal du ikke betale videreforsendelsesomkostninger. Vores reception har åben mandag til fredag 8-17.

Hvad koster AdresseService?

AdresseService alene koster 595 kr per måned. Hvis det er som tillæg til en telefonservice, koster det 395 kr per måned.

Hvordan opsiger jeg samarbejdet?

Du sender os en opsigelse skriftligt per e-mail, hvorefter vi bekræfter modtagelsen skriftligt.

Det siger andre om os:

Kundeanmeldelser
★★★★★

“City Call Center håndterer min post og tager imod mine gæster, og de er super professionelle og et rigtig godt ansigt udadtil for min virksomhed. Desuden er de altid søde og hjælpsomme og gør lige det der “ekstra”, hvis man har travlt eller ringer hjem fra en rejse og skal have ordnet noget uforudset.”

– Lene

★★★★★

“Vi har haft fornøjelsen af CityCallCenter i efterhånden 4 år, og vi kunne ikke drømme om at skifte. Vores oplevelse er at de håndterer alle henvendelser effektivt, kompetent – og næsten vigtigst af alt – vores kunder bliver altid modtaget af en glad stemme.”

– Patricia

★★★★★

“Vi har benyttet os af CityCallCenter i en årrække og på intet tidspunkt har vi været utilfreds med samarbejdet. En dygtig ledelse med overskud smitter af på hele medarbejderstaben. Alt drives professionelt og med stort smil og varme. Som kunde følger du dig i gode hænder fra første kontakt.”

– Stig

★★★★★

“Vores virksomhed indgik et samarbejde med CCC for et års tid siden, og har været utroligt glade for samarbejdet lige siden. Faktisk så meget at vi løbende har udvidet det, så vi selv har mere fokus på vores kerneydelser.”

– Anne

★★★★★

“Vi, hos Brikk, lejer kontor hos City Callcenter og benytter os desuden af en række af deres services. Jeg kan varmt anbefale dem til både callcenter services og som kontorudlejere. Jeg har arbejdet sammen med andre callcenter og der er City callcenter klasser bedre.”

– Shansen

★★★★★

“Foruden at yde en fantastisk support til vores kunder gennem chat, mail og telefon har vi desuden også vores kontor inde hos dem. Det betyder, at vi nyder godt af at være helt tæt på vores kundesupport, vores kunder samt løbende får feedback på vores platform alt sammen uden at have pengebinding i fastansætte medarbejdere, der skal yde support 24/7 365 dage om året.”

– Rene