Telefonservice døgnet rundt

Vi kan varetage jeres aften-, nat- og weekendservice

Det er en stigende tendens i markedet, at kunderne kan få fat i virksomheden på alle timer af døgnet, og som minimum i de tidsrum hvor de selv har fri. Men det kan være dyrt at have medarbejdere siddende i ydertimerne, og sårbart ved sygdom, ferie m.m.

CityCallCenter står til rådighed 24 timer i døgnet, 365 dage om året.
Vi kan håndtere alt fra kundeservice, til bookinger, vagtfunktioner, erhvervstelefoni og meget mere.

 

Telefonservice døgnet rundt
Callcenter baggrund
Callcenter baggrund

Hvorfor outsource telefonservice?

Lad os varetage jeres kundeservice, og frigiv tid til jeres kerneforretning

Telefonpasning checkmark

Over 95% svarprocent

Vores mål er at opretholde vores høje svarprocenter – hver dag.

Telefonpasning checkmark

Under 15 sekunders svartid

I en verden af kundeservice er tid essentiel for enhver branche og virksomhed.

Telefonpasning checkmark

Specialister i kundeservice

Teams og infrastruktur er konstrueret til specialisering i jeres virksomhed.

Telefonservice aften, nat og weekend

Alle vores services dækker hverdage fra 8 til 17, men vi kan udvide efter jeres behov. Vi kan tilbyde aften, nat og weekend til attraktiv pris, da belægningen er naturligt lavere udenfor normal arbejdstid. Så slip for vagtplaner, sygdom og dyre lønomkostninger, og lad os gøre det for jer.

Hvad laver vi om natten?

Telefonservice døgnet rundt
checkmark
Vagttelefon

Vi dækker blandt andet vagt- og nødtelefoner i forsyningssektoren, såvel som 24/7 kundeservice for mediebureauer.

checkmark
Supporttelefon

Vi agerer 1. level support for forskellige SaaS og IT Hosting-virksomheder, såvel som forskellige aktører inden for deleøkonomien.

checkmark
Servicetelefon

Vi agerer virtuel reception for hoteller over hele landet, hvor vi håndterer gæster på dansk, svensk, norsk og engelsk.

Callcenter baggrund

Kompetent telefonservice

Vores team er sammensat af mange forskellige personligheder med forskellige interesser. De giver os en diversitet til at dække mange brancher og alle tidsrum, og mulighed for at matche kundetyper medrelevante erfaringer og personlige interesser. Centreret om alle vores services er telefonservice. Det er vores kernekompetence at tale med mennesker – døgnet rundt.

Telefonpasning

Telefonservice til fast lav pris

Vores produkter er simple og designet til formålet, med mulighed for skræddersyede tilpasninger for telefonservice, omstilling og outsourcing af kundeservice

Telefonpasning checkmark

Beskedservice fra 495,-

Den velkendte og mest almindelige løsning i markedet, hvor vi besvarer jeres opkald og videregiver besked.

Telefonpasning checkmark

Omstillingsservice fra 595,-

Et virtuelt omstillingsbord hvor vi dirigerer indgående telefonopkald til jeres afdelinger og medarbejdere.

Telefonpasning checkmark

Skræddersyet løsning fra 995,-

En løsning tilpasset præcist efter jeres behov, hvor vi agerer jeres eksterne kundeservicecenter.

Prisberegner

Find pris på telefonservice

10 1000+

Hvem er vores kunder?

Vi hjælper små og store virksomheder i hele landet

Telefonservice FAQ

Hvad er telefonservice?

Telefonservice er en service, hvor en ekstern partner håndterer virksomhedernes indgående opkald. Det kan tage mange former, men fælles for dem alle er, at opkaldene besvares af en ekstern udbyder på virksomhedens vegne.

Hvorfor telefonservice?

Telefonservice er værdifuldt, fordi det giver virksomheder mulighed for at fokusere på deres kerneopgaver, samtidig med at det frigiver tid og ressourcer. Professionelle telefonreceptionister sørger desuden for, at kundeservice opretholdes på et højt niveau.

Hvad koster telefonservice?

Telefonservice for en enkelt dag koster 395 kr., mens abonnementsløsninger starter fra 500 kr. om måneden. Den endelige pris afhænger af opkaldsvolumen og opgavens kompleksitet.

Hvordan ved call centeret hvem opkaldet er til?

I får tildelt et dedikeret telefonnummer, der registrerer alle jeres opkald, så vores receptionister altid er forberedt på, hvem der ringer.

 

Hvem besvarer mine opkald?

Det sørger vores team af telefonreceptionister for. Teamet er opdelt i mindre grupper, så I altid har flere personlige receptionister tilknyttet jeres konto, hvilket sikrer dækning ved fravær.

Bliver alle mine opkald besvaret af CityCallCenter?

Valget er jeres. Viderestilling kan styres via jeres telefonudbyder eller direkte fra en smartphone. Der findes som standard tre typer viderestilling, som kan aktiveres individuelt eller i kombination:

  • Viderestilling af alle opkald
  • Viderestilling ved optaget
  • Viderestilling ved intet svar

Derudover kan viderestillingen tilpasses efter antallet af opkald i kø, ventetid eller gennem en tastemenu. Det er helt op til jer, hvordan det skal sættes op.

Kan I besvare standard spørgsmål for min virksomhed?

Ja, i vores standardløsninger kan vi assistere jeres kunder med enkle opgaver som at henvise til forhandlere, guide ud fra en produktliste, tage imod ordrer og lignende. I de skræddersyede løsninger arbejder vi derimod målrettet på at afslutte kundehenvendelser uden at skulle involvere jer.

Kontakt os for at drøfte omfanget, så vi sammen kan finde en løsning, der passer til alle parters behov.

Hvad sker der uden for åbningstid?

Som standard besvarer vi jeres opkald fra kl. 8 til 17 på alle hverdage. Har I behov for det, kan vi også tilbyde at håndtere jeres telefoner og kundeservice døgnet rundt.

Hvor hurtigt kan jeg starte?

Ved akutte behov kan vi starte almindelig telefonservice inden for kun 1 time.

Telefonservice hos CityCallCenter

Hvad enten du har behov for telefonservice i dagtimer, telefonsupport eller kundeservice om natten, så kan CityCallCenter hjælpe. Vi har over 20 års erfaring med telefoni og forskellige variationer af telefonservices.

Vi hjælper virksomhed i hele Danmark og også uden for landets grænser – små som store, og på tværs af alle brancher.

Hvad kan telefonservice gøre for dig?

Vi er først og fremmest professionelle inden for telefonservice. Dvs vi er specialister i telefoni og telefonen er vores vigtigste værktøj. Vi besvarer dagligt tusindvis af opkald for vores kunder, og vores fornemste opgave er at yde god service for vores kunder og vores kunders kunder.

Vores teams er trænede i samtalestyring og kundeservice, og er eksperter i at forstå hvad en henvendelse omhandler, og hvordan den skal håndteres. Det betyder at vi for din virksomhed kan tilbyde:

  • Professionel telefonservice
  • Altid god kundeservice
  • Stabil telefonbesvarelse og opkaldshåndtering
  • Tid og ro til at gøre det du er bedst til

Personlig og professionel teleservice

Vi sørger altid for at levere en personlig og professionel teleservice. Uanset om du søger telefonservice i Malaga, København, Fårevejle eller et fjerde sted, så er processen den samme for os. Vores teams sidder i København, men vi servicerer virksomheder i hele Danmark og nogle i udlandet.

Når du bliver kunder hos CityCallCenter, bliver du også tildelt en primær agent. Denne 2superbruger”, vil ikke nødvendigvis besvare alle jeres opkald, men vil agere den primære kontaktperson og ekspert på området. Når dine telefonopkald bliver omstillet til os, vil det oftest være et team på 3-5 personer som håndterer opkaldene. På den måde kan vores agenter supplere hinanden, uden at gå på kompromis med den personlige telefonservice.

Teleservice

Vi er et inbound callcenter. Dvs vi tilbyder professionel telefonbesvarelse – døgnet rundt. Vi laver som udgangspunkt ikke telemarketing, eller ringer ud. En sjælden gang gør vi det dog for vores eksisterende kunder, såfremt der er et behov for det. Det kan vi gøre, fordi vi kender vores kunders forretning og kunder godt.