Telefonservice døgnet rundt

Vi kan varetage jeres aften-, nat- og weekendservice

Det er en stigende tendens i markedet, at kunderne kan få fat i virksomheden på alle timer af døgnet, og som minimum i de tidsrum hvor de selv har fri. Men det kan være dyrt at have medarbejdere siddende i ydertimerne, og sårbart ved sygdom, ferie m.m.

CityCallCenter står til rådighed 24 timer i døgnet, 365 dage om året.
Vi kan håndtere alt fra kundeservice, til bookinger, vagtfunktioner, erhvervstelefoni og meget mere.

 

Telefonservice døgnet rundt

Telefonservice aften, nat og weekend

Alle vores services dækker hverdage fra 8 til 17, men vi kan udvide efter jeres behov. Vi kan tilbyde aften, nat og weekend til attraktiv pris, da belægningen er naturligt lavere udenfor normal arbejdstid. Så slip for vagtplaner, sygdom og dyre lønomkostninger, og lad os gøre det for jer.

Hvad laver vi om natten?

Telefonservice døgnet rundt
checkmark
Vagttelefon

Vi dækker blandt andet vagt- og nødtelefoner i forsyningssektoren, såvel som 24/7 kundeservice for mediebureauer.

checkmark
Supporttelefon

Vi agerer 1. level support for forskellige SaaS og IT Hosting-virksomheder, såvel som forskellige aktører inden for deleøkonomien.

checkmark
Servicetelefon

Vi agerer virtuel reception for hoteller over hele landet, hvor vi håndterer gæster på dansk, svensk, norsk og engelsk.

Callcenter baggrund

Kompetent telefonservice

Vores team er sammensat af mange forskellige personligheder med forskellige interesser. De giver os en diversitet til at dække mange brancher og alle tidsrum, og mulighed for at matche kundetyper medrelevante erfaringer og personlige interesser. Centreret om alle vores services er telefonpasning. Det er vores kernekompetence at tale med mennesker – døgnet rundt.

Hvem er vores kunder?

Vi hjælper små og store virksomheder i hele landet

Telefonservice hos CityCallCenter

Hvad enten du har behov for telefonpasning i dagtimer, telefonsupport eller kundeservice om natten, så kan CityCallCenter hjælpe. Vi har over 20 års erfaring med telefoni og forskellige variationer af telefonservices.

Vi hjælper virksomhed i hele Danmark og også uden for landets grænser – små som store, og på tværs af alle brancher.

Hvad kan telefonservice gøre for dig?

Vi er først og fremmest professionelle inden for telefonservice. Dvs vi er specialister i telefoni og telefonen er vores vigtigste værktøj. Vi besvarer dagligt tusindvis af opkald for vores kunder, og vores fornemste opgave er at yde god service for vores kunder og vores kunders kunder.

Vores teams er trænede i samtalestyring og kundeservice, og er eksperter i at forstå hvad en henvendelse omhandler, og hvordan den skal håndteres. Det betyder at vi for din virksomhed kan tilbyde:

  • Professionel telefonservice
  • Altid god kundeservice
  • Stabil telefonbesvarelse og opkaldshåndtering
  • Tid og ro til at gøre det du er bedst til

Personlig og professionel teleservice

Vi sørger altid for at levere en personlig og professionel teleservice. Uanset om du søger telefonservice i Malaga, København, Fårevejle eller et fjerde sted, så er processen den samme for os. Vores teams sidder i København, men vi servicerer virksomheder i hele Danmark og nogle i udlandet.

Når du bliver kunder hos CityCallCenter, bliver du også tildelt en primær agent. Denne 2superbruger”, vil ikke nødvendigvis besvare alle jeres opkald, men vil agere den primære kontaktperson og ekspert på området. Når dine telefonopkald bliver omstillet til os, vil det oftest være et team på 3-5 personer som håndterer opkaldene. På den måde kan vores agenter supplere hinanden, uden at gå på kompromis med den personlige telefonservice.

Teleservice

Vi er et inbound callcenter. Dvs vi tilbyder professionel telefonbesvarelse – døgnet rundt. Vi laver som udgangspunkt ikke telemarketing, eller ringer ud. En sjælden gang gør vi det dog for vores eksisterende kunder, såfremt der er et behov for det. Det kan vi gøre, fordi vi kender vores kunders forretning og kunder godt.