Mød teamet bag

Vi taler med mennesker

Vi er et håndplukket team med en bred tilgang. Bag vores millioner af besvarede telefonopkald, står en gruppe dedikerede personer med en mission om at altid at gøre det rigtige – også når ingen kigger. Vi er den proaktive samarbejdspartner for kundeserviceafdelinger på tværs af virksomheder og brancher. Få et indblik i vores hverdag og værdier her.

Citycallcenter medarbejder
Citycallcenter medarbejder

Et smil kan høres

Hvem gemmer sig bagved?

Telefonpasning checkmark

God stemning

Da vi leverer vores services døgnet rundt, betyder det at vi bruger meget tid sammen. Vi sørger derfor , at vores kollegaer trives godt og kan hygge sig med hinanden når vi er på arbejde.

Telefonpasning checkmark

Venskaber

En af vores kærneværdier er fællesskab, da vi prioriterer vores kollegaers velvære rigtigt højt. Hvis vores kollegaer har det godt, yder de også den bedste service.

Telefonpasning checkmark

Menneskelige egenskaber

Vores team er ekstremt dygtige til at konversere med alle mennesker. Vores mål er at sørge for at mennesket der ringer altid får den bedste oplevelse – uanset hvad det drejer sig om.

4 ting der betyder noget for os

At drive et succesfuldt callcenter, der har åbent døgnet rundt, kræver vedvarende energi, vilje og tro på at det vi gør er rigtigt.

Vi italesætter dagligdagens op- og nedture. At sætte ord på tingenes tilstand hjælper ofte, og på den måde kan vi i fællesskab få nedbragt risici inden de bliver til forhindringer.

Vi har summeret et udpluk af vores værdier og holdninger i 4 overskrifter.

Værdisæt i teamet

Fælles for alle er dedikation, erfaring og kvalitetsbevidsthed. Vores receptionister er udvalgt ud fra deres ligefremme og servicemindede holdninger. Alle brænder for det, de laver, og kvaliteten skal være i top i hvert opkald. De er trænede i vores opkaldsprocedurer, og arbejder ud fra samme værdisæt ”personlighed”, ”tillid” og ”respekt”, når de tager imod vores kunders opkald.

Relationer til kunder

Vi går ligeledes forrest for at sikre tætte relationer til vores virksomhedskunder, fordi vi tror på relationer er bærende for de gode resultater. Derfor arbejder vores kundeserviceteam i kundespecialiserede teams, da det ifølge os giver en mere omfangsrig viden om den enkelte kunde. Dette sikrer en højere kvalitets- og ansvarsbevidsthed i varetagelsen af vores kunders opkald. Vi tror på, at denne tilgang kombineret med en kontinuerlig læring og løbende dialog med vores kunder skaber de bedste resultater.

callcenter baggrund

“Det er rigtig fedt at arbejde ud fra de specialiserede kunder, da man nærmest oplever at sidde internt i virksomheden ved at vejlede og hjælpe deres kunder.

 

Feedback i vores team er også en vigtig ting og jeg syntes det er rigtig rart, at man kan komme med feedback til hinanden og til ledelsen, både når det er ros og når det er er noget vi bør gøre bedre eller anderledes fremover.”

 

– Mathilde, Telefon Receptionist

Vi tror på det gode i mennesker

Vores relationelle tilgang kommer ligeledes til udtryk internt i teamet. Vores team er sammensat af mennesker, som vil sig selv og teamet det bedste. Teamet har et positivt menneskesyn – vi tror på det bedste i mennesker! Teamet har tillid og respekt for hinanden, og de vil altid hjælpe hinanden til at blive bedre. Ærlighed er også en vigtig del af vores værdisæt, og det kommer til udtryk ved, at vi fordrer en åben, konstruktiv og ærlig dialog internt i teamet. En sådan dialog er for os et princip til styrkelse af teamets interne relationer, da det fjerner misforståelser og andre forstyrrelser, som i sidste ende kan hindre effektiviteten i vores arbejde. Vi styrker disse bånd imellem os gennem sociale arrangementer i løbet af året, som tjener det formål at skabe rum for en bedre forståelse af hinanden, både privat og arbejdsmæssigt. Vi dyrker altså det stærke fællesskab, da det skaber arbejdsglæde hos den enkelte, som vi tror bidrager til, at vi har glade og tilfredse kunder.

Vi arbejder for vores kunder 24/7

Vores dedikeret team af telefonreceptionister står altså klar til at bistå vores virksomheder i varetagelsen af deres kunders opkald hver dag – året rundt.

Vi gør en dyd ud af, at hvert et opkald uanset tidspunkt på døgnet bliver håndteret professionelt og med en høj kundeservice for øje. Behovene kan være forskellige fra kundernes side, om det er dag eller nat, men de kan regne med at møde en telefonreceptionist, som er klædt på til en hver given kundesituation. Vi arbejder for vores kunder 24/7, og vi gør det med et stort smil, engagement og glæde, som kan mærkes gennem telefonen.