Kontorlokaler i København

Kontorlokaler i attraktive omgivelser

Vores kontorlokaler i København har til huse i en flot ældre bygning, hvor Store Kongensgade, Hammerensgade og Jens Kofoeds Gade mødes. Stedet er særdeles velholdt og holdt i en passende stil. Vi holder til på 2. sal, hvor vi er et mindre kontorfællesskab med 12 virksomheder.

Vores kontorlokaler i København
Løber ved Kastellet, nabo til vores kontorlokaler

Få Kastellet som nabo

Søger I kontorlokaler i København på attraktiv adresse i hjertet af København? Så flyt ind til os på adressen Hammerensgade 1, 2. 1267 København K. Vi kan tilbyde lækre, lyse kontorlokaler på en attraktiv adresse mellem Kastellet og Nyboder.

callcenter baggrund

Professionelt kontorfællesskab

Vi hjælper hinanden og deler erfaringer, kompetencer og services

Telefonpasning checkmark

IT sikkerhed

Vores IT samarbejdspartner sikrer velfungerende og sikkert internet.

Telefonpasning checkmark

Bemandet reception

Vores receptionister tager imod gæster og håndterer post.

Telefonpasning checkmark

Tæt på transport

Vi ligger midt i mellem Østerport Station og Marmorkirken Metrostation.

Brikk Ejendomsmægleren

 

“Vi oplever kraftig vækst i Danmark, og i den forbindelse har vi sideløbende haft store behov og opgaver med lokaler og services. Til det har CityCallCenter været et valg vi er meget tilfredse med. Det er altid en fornøjelse at møde på arbejde, og vores gæster bliver taget godt imod i receptionen.”

Kundereference

Kontorlokaler i præsentabel ejendom

I ejendommen er der foyer med elevator i klassisk stil. Vi holder til på 2. sal, hvor vi har bemandet reception alle hverdage fra 8 til 17.

Vi råder over 16 indbydende og lyse kontorlejemål i klassisk stil og med højt til loftet, og i størrelser fra 8 til 25 kvm m/u balkon. Vores kontorer og mødelokaler er opkaldt efter storbyer fra hele verden, og vi gør meget ud af at skabe en professionel, social og hyggelig base for vores lejere.

Lobbyen til vores kontorlokaler i København
Kvinde taler i telefon med callcenter

Telefonservice og mødelokalefaciliteter

Komplimenter jeres kontorlokaler med professionel telefonpasning, og afhold møder med kunder og samarbejdspartnere til reduceret pris som kontorlejer hos CityCallCenter.

Ledige kontorlokaler

Per april 2021 har vi nedenstående lokaler ledige. Kontakt os for besigtigelse og yderlig information.

Lejemål

“Los Angeles”, ca 25 kvm + balkon (fra 1. maj)

“Bruxelles”, ca 16 kvm (fra 1. juli)

Kontorlokaler FAQ

Hvor ligger kontorlokalerne?

På Hammerensgade 1, 2. 1267 København mellem Nyboder, Kastellet, Østerport Station og Marmorkirken Metrostation.

Kan jeg se lokalerne?

Ja, vi giver altid gerne en rundvisning. Ring til os på tlf. 80 20 20 29 og aftal et tidspunkt.

Hvor store er lokalerne?

Fra ca. 8 til 25 kvm. Vores hjørnekontorer har balkoner.

Hvad koster kontorlokalerne?

Det varierer efter antal kvadratmeter. Kontakt os for detaljer.

Kan jeg tilkøbe telefonpasning?

Ja. Som kontorlejer tilbyder vi naturligvis samtidig at passe jeres telefoner.

Hvordan forholder I jer til Covid-19?

Vi tror på frihed og det enkelte menneskes dømmekraft. Vi sørger for håndsprit og afspritning af fællesarealer, men lader det være op til kontorlejerne selv at vurdere risici. Alle lokaler har døre og kan aflukkes fra resten af etagen, og det er dermed let at undgå kontakt med andre lejere.

I denne tekst ønsker vi at gøre dig klogere på, hvorfor du skal vælge at bo hos CityCallCenter. Vi forklarer hvorfor at både adressen, bygningen og kontorlokalerne vil give dine kunder et særdeles godt og professionelt indtryk af din virksomhed.

24 – 7 kontor med en central placering

Du finder os i Københavns gamle finanscentrum med både Kastellet og Nyboder som naboer. Vores kontor lokaler ligger altså centralt placeret i København K i en smuk og velholdt bygning på Store Kongensgade. Som lejer af et kontor hos os, får du adgang til bygningen 24-7 alle årets dage.

Beliggenheden er en af de mest populære områder for erhvervslokaler og kontorhoteller. Årsagerne hertil er mange, men en af hovedgrundene er højst sandsynligt fordi, at København K besidder mange konkurrencefordele.

Med et kontor i København K, er din virksomheds adresse centralt placeret i hjertet af København, og for mange betyder dette, er afstanden mellem deres kontor og kunder, samarbejdspartnere og andre interessenter oftest er lige rundt om hjørnet. Ydermere er det nemt for dine kunder at komme til og fra kontoret – uanset om de kommer fra storkøbenhavn eller andre dele af landet.

Eksklusivt kontorhotel i Kbh med gode transportmuligheder

Transportmulighederne er nemlig super gode til og fra København K. Det vil sige, at uanset om du bor i Hellerup, Lyngby, Amager, Valby, Glostrup, Frederiksberg, Slagelse, Gladsaxe, Nordsjælland, Nordhavn, Vesterbro, Ballerup, Bagsværd, Brøndby, Brønshøj, Albertslund, Tuborg havn, Tårnby, Ørestad, Charlottenlund, Frederikssund, langebrogade, Roskilde, Næstved, Hvidovre, Høje Taastrup, Nordhavn, Nørrebro, Herlev, Hørsholm, Frederikssund, Hillerød eller et helt andet sted på Sjælland, så er det muligt at pendle relativt nemt frem og tilbage.

Dette kan enten ske via Metro, S-tog, adskillige busruter, taxaer, cykelbroer og gågader. Bor du langt fra indre by, så kan du eksempelvis tage din cykel med i toget, og cykle til og fra stationen. Du finder både Nørreport station, Kongens Nytorv metro station, Christianshavn metro station og Københavns Hovedbanegård tæt på København K.

Beliggenheden skal ikke kun ses som en fordel for dig, i forhold til at komme til og fra arbejde. Dette kan også være medvirkende til, at tiltrække gode samarbejdspartnere og nye medarbejdere som ser beliggenheden som en fordel.

Flotte kontorlokaler

Vores kontorlokaler har til huse i en flot ældre bygning, hvor Store Kongensgade, Hammerensgade og Jens Kofoeds Gade mødes. I bygningen har vi 14 kontorlokaler som er fordelt ud 700 m2. Lokalerne er lyse og præsentable, hvilket bidrager til et meget professionelt indtryk af din virksomhed overfor dine kunder og andre besøgende.

Stedet er særdeles velholdt, og holdt i en passende stil, som altid imponerer besøgende. Inde i bygningen finder du eksempelvis: Den store elegante lobby som er dækket af marmor og en forgyldt elevator, som skaber en særlig nobel stemning. Resten af huset er pyntet med stuk, sildebensparket og smuk kunst på væggene. Ligeledes findes der inde i bygningen en del messing, som vi nøjsomt får pudset hver uge.

Din virksomhed får tilknyttet sit eget kontor, hvor der er mulighed for at lukke døren. Hvad end du ønsker et lille kontorlokale, eller har brug for et stort et – så har vi et der opfylder dine behov. Ved at have kontor hos CityCallCenter får du også egen receptionist, postservice, picco og rengøring.

Vores kontorlejere er glade og tilfredse

Vores kontor lejere er generelt meget tilfredse og glade for at bo hos os, og derfor er det meget sjældent at vi får en opsigelse på et kontor.

En af fordelene ved at leje frem for at eje kontorlokaler er, at din virksomhed kan operere med en større omstillingsparathed. I flere brancher kan det være en fordel, at man eksempelvis hurtigt kan flytte til større lokaler, når virksomheden vokser.

Vi lejer lokaler ud til både små og mellemstore virksomheder for en kortere eller længere periode. Forholdet mellem vores lejere er typisk gode, og der er rig mulighed for, at stifte bekendtskab med nye samarbejdspartnere, sparre og hjælpe hinanden. På det (eller de) kontorlokaler du lejer, bliver det dog kun din virksomhed der har brugsret. Så selvom flere virksomheder er samlet i samme bygning, så er der foruden den gode stemning masser af plads til at arbejde i fred og ro.

Gør det du er god til, vi tager os af resten

Vil du gerne fokusere på din forretning, så flyt ind i vores flotte og hyggelige kontorhotel i København K og lad os stå for alt det praktiske..

Vi er et fuld serviceret workspace i København K. Formålet med vores kontorhotel er, at servicere på den måde, som gør din hverdag nemmere, billigere og mere fleksibel. Ved at leje et kontor hos os, skal du ikke længere tænke på wifi, rengøring, frokostordning i kantinen, opvask og andre administrative gøremål, som du gerne vil outsource.

Når du møder ind på kontoret, så skal du blot fokusere på dine primære arbejdsopgaver. Vi tager os glædeligt af resten. Eksempelvis kan vi også hjælpe dig med at passe telefonen, du kan booke et mødelokale og du har endda også mulighed for at outsource hele eller dele af dine kundeservice til os. Det er et område vi er super dygtige til at varetage. Bliv klogere på vores telefonpasning her.

Sådan får du et kontor hos CityCallCenter

Det er ganske gratis at booke en rundvisning i bygningen, hvis du er nysgerrig efter at finde ud af, om et kontor hos os kan være en mulighed for din virksomhed. Under rundvisningen svarer vi på alle dine spørgsmål, og er du imponeret over hvad du ser, så vil vi udarbejde en lejekontrakt, som du kan kigge igennem, inden du skriver under.

Vores priser er fornuftige – og nogle vil måske endda anse os for, at tilbyde et billigt kontor, hvis der ses på de omkringliggende kontorfællesskaber / kontorhoteller. Kontakt os endelig, hvis vi skal finde en løsning, som passer dig.