medarbejder i call center

Callcenter job

Vi er et inbound callcenter hvor kvalitet og kundeservice er første prioritet. Hvis du sætter kunden før dig selv, så vil vi meget gerne tale med dig.

Ledige stillinger i CityCallCenter

Vi har i øjeblikket ingen ledige stillinger, men søger løbende deltids- og fuldtidsansatte til vores call center, og tager derfor gerne imod uopfordrede ansøgninger. Læs mere herunder.

callcenter baggrund

“Super godt fællesskab blandt kolleger, hvor det sociale vægtes højt. Der er gode muligheder for at tage ansvar og fungere selvstændigt. Man får stor anerkendelse og ros fra kolleger og ledelse, og dette smitter af på stemning og arbejdsindsats.”

 

Læs flere evalueringer på Jobindex

Outsourcing af kundeservice til eksternt callcenter

Vores callcenter team

Vi tilbyder forskellige typer stillinger og ansættelsesforhold.

Ansættelsestyper for callcenter job

Fuldtids telefonreceptionister på vores dagshold.

Deltids telefonreceptionister på vores dagshold og weekendhold.

Natteravne på vores nathold.

Split roller hvor du primært varetager et område fx Salg, Marketing, IT eller Økonomi, og agerer backup til teamet.

Hvad er et callcenter job hos os?

Selvom vi hedder CityCallCenter, så er vi først og fremmest et inbound callcenter, og laver derfor ikke nogen former for telemarketing. Vi er mennesker, der taler med andre mennesker hver eneste dag. Vi er et team som passer på vores virksomheders interesser, og sørger for at deres kunder aldrig ringer forgæves. Hemmeligheden bag vores receptionisters høje kundeservice er, at de sætter en ære i deres arbejde. Dette underbygges af, at vi har indarbejdet en række procedurer, som sikrer en ensartet kvalitet i udførelsen af vores arbejde. Det gør det muligt for os at yde deres bedste hver dag over for hver eneste kunde. Vi sørger for, at vores virksomhedskunder kan holde 100 % fokus på deres kunder, da vi sørger for færre afbrydelser, som dermed giver en større effektivitet. Alt sammen med til at sikre virksomheden en bedre kundeservice.

Kundeservice

CityCallCenter er altså for dig, som har kundeservice som en hjørnesten i din tilgang til opgaveløsning. Dig som ser kundeservice som et kald, og dig som tilpasser sig efterhver eneste kundes behov. Du møder altså kunden, hvor de er i øjeblikket, og giver dem en kundeservice, som efterlader dem med en ro og god fornemmelse omkring virksomheden. Vi er nemlig trænet i at lytte, spørge ind og afstemme informationen, som er nødvendig for vores virksomheder på en god og kundeminded måde.

Vi er mere end et callcenter

Vi er beliggende på Østerbro og udover at passe telefonen for vores kunder, tilbyder vi ligeledes udlejning af kontorlokaler til virksomheder samt mødelokaler til kunder. Derfor viderefører vi den høje kundeservice fra telefonen til det fysiske møde medvores kontorlejere og gæster i receptionen. Vi er præsentabel og smilende, og sørger for, at der er dækket op til møder i vores lokaler og at forespørgsler fra vores kontorlejere bliver løst. Vi tilbyder ligeledes adresseservice, hvor vi håndterer forskellige virksomheders post. Alt i alt er kundeservice omdrejningspunktet for alt, hvad vi laver.

Specialister i kundeservice i professionelt callcenter

Om du er nyuddannet eller har erfaring, deltid eller fuldtid, sabbatår eller nattevagt, så søger vi løbende kundeservice-specialister. Vi er nemlig som alle andre virksomheder afhængig af vores kunder, og derfor er det vigtigt, at vi udfører en kundeservice som er i top. Som medarbejder i CityCallCenter skal du se dig selv som værende vores kunders egen telefonreceptionist.

Du bliver en del af et kundeserviceteam, som har til formål at skabe nærhed, tryghed og forståelse for vores kunder i kraft af en stor viden og interesse for hver af dem. Samtidig forventes det, at du bibringer engagement i at gøre dit bedste for alle vores kunder, hver eneste gang at du besvarer et opkald. Vi er nemlig blevet valgt til af vores kunder, fordi vi er eksperter indenfor telefonbesvarelse. Vi stiller derfor store krav og forventninger til dig, at du til enhver tid leverer vores service i verdensklasse.

Vi skal hjælpe vores kunder til at stå skarpere i et marked med en stadig større og mere kompleks konkurrencesituation, hvor deres kunder stiller større og større krav. Det er vores eksistensgrundlag, at vi hjælper med at besvare deres kald og leverer en høj kundeservice med et smil og overskud i stemmen, samt en stor professionalisme.

Fællesskab er vigtigt for os

Vi er her alle sammen for at få en arbejdsplads, som vi kan være glade for og stolte af. Vi skal trives sammen og danne et godt og solidt team. Derfor står 3 værdier som tillid, ærlighed og respekt centralt hos os, når det kommer til at danne et godt og solidt team, som trives godt sammen samt leverer høje standarder i vores kundeservice.

Derfor er det sociale aspekt i højsædet hos CityCallCenter. Det er vigtigt, at man også giver sin del til, at alle fungerer socialt godt sammen og dermed har de bedsteforudsætninger for en god og sund kultur. Vi tror på, at vi ved at gøre arbejdspladsen så attraktiv som muligt, sikrer at vores kundeservice bliver af højest muligt kvalitet. Vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv og vi prøver altid at behandle dem derefter. Derudover er vigtige værdier hos os personlighed og integritet. Det er vigtigt for os, at vi har en rigtig god arbejdsplads, hvor mennesker er søde, sjove og positive.

Interesseret?

Hvis CityCallCenter lyder som en virksomhed for dig, så tag et kig på vores ledige stillinger, eller send os en uopfordret ansøgning på job@citycallcenter.dk. Vi er altid på udkig efter kundeservice-talenter, som kan bidrage til vores mål om at levere kvalitet til vores kunder hver eneste dag – døgnet rundt.