Outsourcing af kundeservice
Telefon, email, chat – skræddersyet til jeres behov
Outsourcing af kundeservice kan være mange ting, og det kan være delvis eller komplet outsourcing. Vi tilbyder en lang række services indenfor outsourcing af kundeservice, og kan tilpasse vores kundeservice på mange måder. Vi arbejder agilt, observerer og giver feedback til forbedringer af processen året rundt. Det vigtigste er at I er trygge, og får værdi for jeres investering.
Outsourcing af kundeservice kan blandt andet være
Telefonservice
Vi passer jeres telefoner til forskellige formål
E-mailhåndtering
Vi håndterer jeres centrale mailboks
Kalenderbooking
Vi booker aftaler i jeres kalendersystem
Tilpasset Trial & Onboarding for jeres virksomhed
Alle løsninger indenfor kundeservice er unikke. For større virksomheder og løsninger, laver vi et agilt forløb for træning, trial og onboarding. Her specialiserer vi et af vores team i netop jeres virksomhed, og tester løsningen i en afgrænset periode for at sikre værdiskabelsen.
Sådan fungerer outsourcing af kundeservice
Step 1 – Analyse og løsningsforslag
Vi laver foranalysen og mødes til gennemgang af idé og løsningsforslag.
Step 2 – Træning og specialisering
Jeres dedikerede team af receptionister specialiseres til jeres virksomhed og produkter, og trænes online og/eller onsite.
Step 3 – Go Live
Vi går live i jeres tempo. Det kan være delvist eller komplet, og altid med fuld monitorering.
Vedvarende support og Customer Success
Foruden jeres team af receptionister, vil I også have en fast kontaktperson til at varetage jeres konto, afholde løbende statusmøder, og sikre forbedringer af samarbejdet.
For virksomheder i alle industrier
Telefonpasning og kundeservice kan have rigtig mange formater, og vores skræddersyede løsninger er altid unikke. De har dog alle til fælles, at kundeservicen er i top. Den går vi aldrig på kompromis på, da det er vores forretningsfundament.
Vi servicerer virksomheder og organisationer i en lang række industrier og brancher, herunder autoservices, hotel og restauration, håndværk, software, sundhed, og mange flere. Døgnet rundt!
Outsourcing af kundeservice
Outsourcing af kundeservice er en svær og spændende opgave. Vi har meget erfaring med, og vi ved hvad der virker og hvad der ikke gør. Det er derfor vi insisterer på at lære hinanden at kende i en prøveperiode, før vi indgår et samarbejde. Vi er ikke blege for at sige nej til en opgave, hvis vi ikke mener vi kan løse den tilfredsstillende.
Hvis I overvejer at outsource jeres kundeservice, eller dele af denne, anbefaler vi at læse vores erfaringer og anbefalinger på vores blog. Vi stiller også gerne op til et uforpligtende møde, hvor vi give vores input til en potentiel løsning.
Outsourcing af chat
Som en ekstra ydelse, der kan tilvælges vores telefonservices, tilbyder vi at outsource og levere jeres livechat med personlig og hurtig kontakt hele døgnet rundt. Den ekstra ydelse er en del af vores 24/7 døgnservice, som betyder, at vores dygtige og professionelle livechat specialister sidder parate både aften, nat og weekend til at udøve en god og personlig kundeservice til en overkommelig og fordelagtig pris.
Vores chat outsourcing ydelse giver dine kunder mulighed for at modtage live chat og hjælp i alle døgnets 24 timer hele året rundt. Vores kompetente bemanding besvarer alle chats og efter aftale videregiver de også gerne relevante beskeder til jeres egen kundeservice afdeling. På den måde slipper i for upersonlige chatbots, og er altid tilgængelige for jeres kunder.
Vi har både samarbejdet med virksomheder inden for hotel- og restaurationsbranchen, delebils services, IT-drift, forsyningsbranchen, skadedyrsbekæmpelse og mange flere serviceområder, som har brug for service i alle døgnets timer. Vi indsamler løbende data og bliver klogere på jeres forretning, så vi altid besvare med den højest mulige service.
Du kan læse mere om, hvordan outsourcing af livechat fungerer, og hvilke fordele din virksomhed kan få ud af det lige her.
God kundeservice
God kundeservice er essentiel for alle virksomheder i dag. Hos os er god kundeservice ensbetydende med at være:
- Personlig
- Hurtig
- Proaktiv
- Problemløsende
Vi sørger altid for at give kunden en personlig oplevelse, og vi hjælper så hurtigt vi kan. Vores gennemsnit er 15 sekunders svartid, og vi er trænede i samtalestyring. Vi ser helst at vi kan løse henvendelsen med det samme, men hvis vi ikke kan, sørger vi for at den videregives efter aftale.
Professionel kundeservice
Vi er professionelle kundeservicespecialister. Ved at outsource kundeservice til et inbound callcenter som CityCallCenter, får du mulighed for at få alle dine henvendelser håndteret af professionelle. Vi besvarer inden for acceptabel ringetid, og agerer altid med et smil. Det er vores fornemmeste opgave ved at arbejde med professionel kundeservice.
Hvad enten jeres virksomhed er placeret i København, Aalborg, Aarhus, Odense eller et femte sted, agerer vi på samme måde. Døgnet rundt. Vores callcenter er beliggende i København, hvor alle vores professionelle kundeservicespecialister sidder. Vi taler alle dansk og engelsk, mens nogle også taler de nordiske sprog.
Kundeservice job
Søger du job i kundeservice? Så er CityCallCenter et oplagt sted at starte. Kundeservice er vores profession og vigtigste opgave. Vi taler med kunder hver eneste dag, døgnet rundt.
Vi håndterer kundeservice for mange forskellige virksomheder i hele Danmark, hvilket giver vores kundeservicespecialister en unik mulighed for mange forskellige typer kundeservice.
Som nyansat vil du starte med at håndtere de mest simple typer telefonpasning, herunder beskedservice og omstillingsservice, hvorefter du bliver introduceret til vores skræddersyede kundeserviceløsninger.
Se vores jobside for ledige kundeservice job, eller læs mere på vores blog.