Outsourcing af kundeservice

Telefon, email, chat – skræddersyet til jeres behov

Outsourcing af kundeservice kan være mange ting, og det kan være delvis eller komplet outsourcing. Vi tilbyder en lang række services indenfor outsourcing af kundeservice, og kan tilpasse vores kundeservice på mange måder. Vi arbejder agilt, observerer og giver feedback til forbedringer af processen året rundt. Det vigtigste er at I er trygge, og får værdi for jeres investering.

Outsourcing af kundeservice

Outsourcing af kundeservice kan blandt andet være

Outsourcing af telefonservices

Telefonservice

Vi passer jeres telefoner til forskellige formål

Kundeservice med emailhåndtering

E-mailhåndtering

Vi håndterer jeres centrale mailboks

Outsourcing af live chat

Live chat

Vi administrerer og besvarer jeres live chat

Kundeservice med kalenderbooking

Kalenderbooking

Vi booker aftaler i jeres kalendersystem

Callcenter med telefonpasning

Tilpasset Trial & Onboarding for jeres virksomhed

Alle løsninger indenfor outsourcing af kundeservice er unikke. For større virksomheder og løsninger, laver vi et agilt forløb for træning, trial og onboarding. Her specialiserer vi et af vores team i netop jeres virksomhed, og tester løsningen i en afgrænset periode for at sikre værdiskabelsen.

Sådan fungerer outsourcing af kundeservice

Success med outsourcing af telefonbesvarelse
Telefonpasning checkmark
Step 1 – Analyse og løsningsforslag

Vi laver foranalysen og mødes til gennemgang af idé og løsningsforslag.

Telefonpasning checkmark
Step 2 – Træning og specialisering

Jeres dedikerede team af receptionister specialiseres til jeres virksomhed og produkter, og trænes online og/eller onsite.

Telefonpasning checkmark
Step 3 – Go Live

Vi går live i jeres tempo. Det kan være delvist eller komplet, og altid med fuld monitorering.

Vedvarende support og Customer Success

Foruden jeres team af receptionister, vil I også have en fast kontaktperson til at varetage jeres konto, afholde løbende statusmøder, og sikre forbedringer af samarbejdet.

For virksomheder i alle industrier

Telefonpasning og kundeservice kan have rigtig mange formater, og vores skræddersyede løsninger er altid unikke. De har dog alle til fælles, at kundeservicen er i top. Den går vi aldrig på kompromis på, da det er vores forretningsfundament.

Vi servicerer virksomheder og organisationer i en lang række industrier og brancher, herunder autoservices, hotel og restauration, håndværk, software, sundhed, og mange flere. Døgnet rundt!

Analyse af kundeservice outsourcing