Professionelle receptionister til Advokatbranchen

Advokatbranchen kræver en skarp og dedikeret opmærksomhed på klienter, juridiske spørgsmål og komplekse sager. Derfor tilbyder vi en skræddersyet løsning, der frigør jeres ressourcer og lader jer fokusere på det, I gør bedst – juridisk ekspertise.

Tiden er løbet fra at have en receptionist siddende bundet til telefonen hele dagen. Det giver langt bedre mening at lade CityCallCenter modtage alle- eller et overløb af de opkald virksomhedens medarbejdere ikke når at besvare.

Vi kan både stille om til relevante medarbejdere og tage imod besked hvis I ikke svarer.

En servicemedarbejder sidder ved computeren og snakker i telefon på et callcenter.

Vi har drevet reception
i mere end 20 år

Ekspertise og Professionalisme

Vores team er trænet til at håndtere telefonopkald specifikke for advokatbranchen. Vi forstår nøjagtigheden, fortroligheden og professionalisme, der kræves, når du kommunikerer med omverdenen.

Reducer Omkostninger

Ved at outsource din telefonbetjening til os kan du reducere omkostningerne forbundet med at ansætte og træne personale til at håndtere opkald. Dette frigør også tid og ressourcer, så du kan fokusere på at levere juridisk ekspertise.

Forbedret Klienttilfredshed

En responsiv og professionel telefonbetjening skaber tillid hos dine klienter. Vi sikrer, at hvert opkald behandles med omhu og effektivitet, hvilket styrker din virksomheds omdømme.

Vi vil gerne være jeres samarbejdspartner, og vi ved hvor vigtigt det er for vores fremtidige relation, at vi kommer godt fra start. Derfor gør vi rigtig meget ud af at tale løsningen igennem med jer i den indledende fase, og bliver i øvrigt ved med at rette til i begyndelsen og løbende indtil vi har den løsning der passer jer og jeres kunder bedst.

En god onboarding og uddannelse af vores medarbejdere i jeres virksomhed og processer gør hele forskellen, og det er derfor et arbejde vi bruger rigtig meget tid på.

Kontakt os

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig indenfor de næste 24 timer.

Du er også altid velkommen til at skrive til os på info@citycallcenter.dk

eller ringe på +45 80 20 20 29