Telefonpasning
Telefonpasning skræddersyet til jeres forretning. Hvad end jeres behov, fra den helt lille BeskedService, der sikre at ingen ringer forgæves, til den helt store outsourcing af 24/7 KundeService, kan vi hjælpe jer.
Hvorfor outsource telefonpasning?
Lad os varetage jeres kundeservice, og frigiv tid til jeres kerneforretning
Over 95% svarprocent
Vores mål er at opretholde vores høje svarprocenter – hver dag.
Under 15 sekunders svartid
I en verden af kundeservice er tid essentiel for enhver branche og virksomhed.
Specialister i kundeservice
Teams og infrastruktur er konstrueret til specialisering i jeres virksomhed.
Telefonpasning til fast lav pris
Vores produkter er simple og designet til formålet, med mulighed for skræddersyede tilpasninger for telefonpasning, omstilling og outsourcing af kundeservice
Beskedservice fra 495,-
Den velkendte og mest almindelige løsning i markedet, hvor vi besvarer jeres opkald og videregiver besked.
Omstillingsservice fra 595,-
Et virtuelt omstillingsbord hvor vi dirigerer indgående telefonopkald til jeres afdelinger og medarbejdere.
Skræddersyet løsning fra 995,-
En løsning tilpasset præcist efter jeres behov, hvor vi agerer jeres eksterne kundeservicecenter.
Sådan fungerer vores telefonpasning
Mød teamet
Indledningsvis har vi en samtale om jeres virksomhed, produkter og typer af telefonopkald. Her taler I med en fra teamet, som vil oprette og konfigurere jeres flow, script og opkaldshåndtering ud fra ønsker og aftale.
Omstil jeres telefoner
Når I er klar, omstiller I jeres telefon(er) til jeres eget telefonnummer hos os. Det kan være opkald der venter i kø, jeres overflow, eller alle jeres opkald. Det kan også være i tidsbestemte perioder.
Så er vi igang!
Nu besvarer vi jeres opkald efter aftale. Ud fra jeres definerede script, hjælper vi jeres kunde gennem opkaldet, og videregiver besked eller omstiller til jer. Er jeres behov større, tilbyder vi skræddersyede serviceløsninger.
Få et tilbud og start gratis prøveperiode
Jeres forretning er unik, og for at sikre vi tilbyder den rigtige løsning, anbefaler vi gratis telefonpasning i en prøveperiode. I denne indsamler vi empiri om jeres forretning, kunder og typer af telefonopkald.
I prøveperioden får I samtidig mulighed for at tilpasse opkaldshåndteringen, alt imens vores team af receptionister håndterer opkaldene efter aftale. Vi videregiver feedback så vi i fællesskab kan optimere processen. Vi har rigtig mange samtaler, og er veltrænet i at identificere små forbedringer til kundens, jeres og vores fordel.
Der er ingen binding ved at prøve vores services. I skal være trygge ved at outsource jeres telefonpasning, og det skal være en rentabel investering.
Vi har 20 års erfaring inden for telefonservice
Vi har eksisteret i mere end 2 årtier, og er blevet kåret som en af Danmarks bedste arbejdspladser. Fordi vi tror på at det gode arbejdsmiljø er essentielt hvis vi skal kunne levere smil i telefonen når du booker telefonpasning hos os. Dette er vi enormt stolte af!
Med rigtig mange års erfaring har vi igennem årene besvaret millioner af opkald, og har en dyb indsigt i samtaleteknik, -styring og generel kundeservice.
Vi tilbyder døgnservice
Gå aldrig mere glip af et potentielt salg om aftenen, natten eller i weekenden. Vi sidder klar ved telefonerne døgnet rundt, alle årets dage. Ved at samle et fælles behov for flere virksomheder, kan vi tilbyde døgnservice til en brøkdel af lønomkostningen.
Er I i tvivl om jeres behov?
Så lad os tage en uforpligtende samtale.
Telefonpasning FAQ
Telefonpasning er ekstern telefonbesvarelse for virksomheder. Det eksisterer i mange formater, men fælles er, at en ekstern udbyder varetager indgående telefonopkald på vegne af en given virksomhed.
Telefonpasning er relevant fordi det frigiver tid og ressourcer for virksomheder til at passe deres forretning. Samtidig sikres en høj kvalitet af kundeservice ved at have professionelle telefonreceptionister til at besvare opkald.
Telefonpasning for en enkelt dag koster 395 kr. Abonnementsløsninger koster fra 500 kr om måneden. Prisen afhænger af volume og kompleksitet.
I får et dedikeret telefonnummer som registrerer alle jeres opkald, så vores team af receptionister ved hvem der ringer.
Det gør vores team af telefonreceptionister. Vores team er inddelt i grupper så I altid har mere end én personlig receptionist tilknyttet jeres konto for at dække fravær.
Det er op til jer. Det kan kontrolleres via jeres telefonudbyder, eller direkte på en smartphone. Som udgangspunkt findes der 3 viderestillings funktioner, der kan være etableret særskilt eller sammen:
- Viderestilling af alle opkald
- Viderestilling ved optaget
- Viderestilling ved intet svar
Det kan også konfigureres efter antal opkald i kø, ventetid og tastemenu. Det er helt op til jer.
Ja. I standardløsningerne kan vi hjælpe dine kunder i lettere omfang. Vi kan fx henvise til forhandlere, guide ud fra en produktliste, tage imod ordrer eller lignende. I de skræddersyede løsninger kan vi arbejde mod at afslutte kundehenvendelsen uden at videregive opgaven til jer.
Tal med os om omfanget, så kan vi sammen finde et niveau, der vil være passende for alle parter.
Som standard besvarer vi jeres telefoner fra 8 til 17 alle hverdage. Vi har dog mulighed for at varetage jeres telefoner og kundeservice døgnet rundt.
Ved akut behov kan vi være klar på 1 time for almindelig telefonpasning.
Telefonpasning – derfor skal du vælge CityCallCenter
Uanset om du er på udkig efter en midlertidig telefonpasser, en fast telefonservice i form af et virtuelt omstillingsbord eller ønsker at outsource hele eller dele af din kundeservice til et call center i København, så skal du vide, at der er hjælp at hente hos CityCallCenter.
I denne tekst gør vi dig klogere på, hvorfor du bør vælge CityCallCenter, når du står og mangler hjælp til telefonpasning eller håndtering af din kundeservice generelt. Men først, så lad og gennemgå vores tre forskellige typer af telefonpasning.
De 3 overordnede typer af telefonpasning
Hos CityCallCenter hjælper vi dig med at svare på dine opkald, så du kan fokusere på din kerneforretning. I ca 80% af tilfældene vil alle opkald blive mødt af det samme team af receptionister, og der er tilmed mulighed for døgnservice. Det er dog meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed, hvor omfattende behovet for telefonservice er. Derfor har vi listet vores muligheder for telefonpasning herunder:
Beskedservice
Vi assisterer ved at modtage din virksomheds opkald og giver besked herom. Når vi afslutter opkaldet, vil du få en besked på SMS eller mail med kontaktoplysninger på personen, som ønsker at komme i kontakt med dig. Læs mere om beskedservice.
Omstillingsservice
Her modtager vi dine opkald og omstiller eller sender dig en SMS / mail med kontaktoplysninger på personen, som ønsker at komme i kontakt med dig, hvis du er optaget. Læs mere om omstillingsservice.
Kundeservice
Med denne løsning servicerer dem der ringer ind med henblik på at afslutte kundehenvendelsen uden I skal gøre noget. Ved indgåelse af vores kundeservice pakke, så skræddersyer vi en løsning, der stemmer overens med dine ønsker. Dette kan eksempelvis være opgaver såsom: Kalenderstyring, ansvar for vagttelefonen, tjekke fragt oplysninger på pakker og andre administrative opgaver. Her kan vi både varetage jeres telefonopkald, e-mail, chat og andre kommunikationskanaler.
Er telefonpasning ikke din primære forretning? Vi kan både hjælpe ved overflow og alle opkald
Vores hjælp kan gøre, at du aldrig mere går glip af et potentielt salg ved et mistet opkald fordi du havde fokus på andre vigtige gøremål. Vi er her for at hjælpe og kan enten besvare overflow eller alle opkald – valget er helt op til dig.
Overflow
Ved en aftale om hjælp ved overflow, så undgår du spidsbelastninger, problemer ved syge- og feriedage, i og med at du blot kan viderestille telefonen til CityCallCenter – efter behov.
Alle opkald
Når vi aftaler alle opkald, går alle de aftalte telefoner direkte ind til os, så I får ro til at fokusere på jeres kerneforretning uden forstyrrelser.
Enkeltdagspasning
Indimellem kan man komme ud for, at ens firma må være væk fra telefonen en enkelt dag eller en kortere periode. Det kan være I skal på kursus, holder fri, holder personalefest eller har en anden særlig aktivitet der holder jer fra telefonen – her spiller vores enkeltdagsservice ind.
Spar penge på en receptionist – vi kan klare det for dig 24/7 på vores døgntelefon
Medarbejdere er dyre. Ved at lade os hjælpe, så kan du spare mange penge på lønninger. Vi gør det med glæde og tilmed til en god pris. Når vi får et indgående opkald, så fungerer vi som din eksterne receptionist der enten viderestiller opkald til den rette medarbejder, lægger en besked, eller servicerer.
Vi tilbyder telefonpasning og outsourcing af kundeservice døgnet rundt. Det er særligt virksomheder som er underlagt lovgivning, eller tilbyder et produkt eller service med 24/7 tilgængelighed, der vælger en døgn-løsning hos os. Det kan være ret så omkostningstungt at have bemanding på om natten for en lav volume, og derfor hjælper vi mange virksomheder i samme situation, ved at samle telefonbesvarelsen hos os.
Når vi svarer på et opkald, præsenterer vi os telefon med dit firmanavn og taler på samme måde, som hvis vi sad internt i din organisation. Det vil sige, at vi går op I at mennesket i den anden ende af røret har en følelse af, at han / hun faktisk taler med din virksomhed og ikke med os.
Få eksklusiv adgang til vores telefonpasningstjeneste og førsteklasses erhvervstelefoni ved at vælge Telavox gennem CityCallCenter.
Vores team består af professionelle receptionister, så dine indgående opkald er i trygge hænder
Vi har samlet et hold af professionelle receptionister der lever af at tale med mennesker. For os er der kun én kunde og det er mennesket i telefonen. Alle vores medarbejdere er derfor nøje udvalgt, da det har stor betydning for os, at være et inbound callcenter med høj kundeservice.
Vores medarbejdere er trænet til netop denne type af kundeservice, og vi giver løbende feedback til dig, fra vores mange samtaler med kunder, forbrugere, virksomheder og samarbejdspartnere.
Derudover fordeler vi med omhu virksomheder efter type og kundesegment internt i vores team, så der skabes synergi mellem virksomheden og receptionisten. Det er sjovere at tale om noget man selv interesserer sig for, og det er noget der kan mærkes i den anden ende af røret.
Vi går op i vores medarbejdere, så de kan yde den aller bedste telefonpasning
Hos CityCallCenter sætter vi en ære i, at få vores kunder til at føle at de er i de bedste hænder. Dette formår vi at udføre med vores gode humør, som gør at vi holder stemningen og serviceniveauet i top på vores telefonpasning. Det er med til at skabe et personligt forhold mellem vores kunder og vores medarbejdere.
For at smilet kan høres i telefonen, skal receptionisterne have mentalt overskud og være i grundlæggende godt humør. Netop derfor er medarbejdertrivsel en absolut topprioritet hos os og netop derfor vil du altid finde din receptionist herinde med et smil på læben, klar til at aflaste dig.
Vi kan hjælpe uanset om din virksomhed har beliggenhed i København, Aarhus, Odense, Aalborg eller et helt andet sted
Uanset hvor din virksomhed har beliggenhed, så kan du være fortrøstningsfuld om at vi står til rådighed. Vi sidder selv fysisk i København, men servicerer små og mellemstore virksomheder over hele landet.
Selvom vores callcenter har beliggenhed i København i region Hovedstaden, så er der ikke noget der forhindre os i at servicere for virksomheder der har adresse i alle landets øvrige regioner og byer. Det vil sige, at uanset om din virksomhed adresse i Aalborg i region Nordjylland, Aarhus / Århus i region Midtjylland, Kolding i region Sydjylland, Billund i region Syddanmark, Næstved i region Sjælland eller et helt sjette sted, så kan du stole på, at vi hos CityCallCenter er i stand til at håndtere din virksomheds telefonpasning med succes.
Vores kundeservice kan ligeledes varetage henvendelser på både dansk og engelsk i Norden, så vi er ej heller begrænset af kun at kunne håndtere virksomheder, der operere indenfor Danmarks grænser.