BeskedService

Vi besvarer jeres telefoner og videregiver besked

Med vores BeskedService får din virksomhed en pålidelig løsning til at håndtere opkald, så du altid er tilgængelig for dine kunder – uden at skulle afbryde dit arbejde.

Vi besvarer opkald i dit firmanavn, noterer beskeder præcist, med de relevante oplysninger for dig og sender dem videre til dig via e-mail eller SMS.

 

callcenter baggrund

Kala tidsregistrering og projektstyring


“Med CityCallCenter undgår vi, at vores ingeniører og konsulenter bliver afbrudt i deres arbejde, men at den rette henvendelse kommer til den rette person, på det rette tidspunkt.”

 

– Martin, Founder, Kala ApS

Sådan fungerer BeskedService

Telefonpasning checkmark
Step 1

I udfylder et kort Statement of Work om jeres virksomhed og ønsker til opkaldshåndtering. Her får I mulighed for at definere tale script, afdelinger, medarbejdere og andre konfigurationer.

Telefonpasning checkmark
Step 2

Når vi har modtaget jeres ønsker og informationer, fremsender vi et dedikeret telefonnummer fra CityCallCenter for jeres virksomhed.

Telefonpasning checkmark
Step 3

I omstiller jeres telefon(er) til det fremsendte telefonnummer når I er klar – og så er vi i gang! Husk vi kan hjælpe døgnet rundt, hvis jeres kunder også ringer uden for normal kontortid.

Hvorfor BeskedService

Ingen mistede opkald

Dine kunder får altid en professionel modtagelse, selv når du er optaget eller uden for kontoret.

Frigør tid

Slip for forstyrrelser og fokuser på dine vigtigste opgaver, mens vi tager imod dine opkald.

Professionelt image

Vores venlige og kompetente medarbejdere giver dine kunder en tryg og professionel oplevelse.

Vi er eksperter i telefonpasning

Vi har besvaret over 6 millioner telefonopkald i snart 2 årtier for en lang række virksomheder og organisationer. Vi har arbejdet med de fleste industrier og brancher, og vores receptionister er veltrænede i at håndtere alle typer opkald og forbrugere. Kontakt os for at høre om vores erfaringer fra jeres branche.

Callcenter med telefonpasning

Skal vi kunne omstille til jer?

Vi kan også agere jeres virtuelle omstillingsbord. Så omstiller vi til en afdeling eller medarbejder, alt efter jeres ønsker. Det kan være alle opkald, nogle opkald, eller efter jeres tilgængelighed.

Har I brug for akut telefonpasning?

Vi kan hjælpe jer inden for 1 time med både at tage imod beskeder og omstille jeres telefoner. Det vigtigste for os er, at I er trygge. Hvis I allerede har brugt vores EnkeltdagsService for nylig, kan I også blot omstille med det samme, så besvarer vi jeres opkald.

Ring på 80 20 20 29 for akut assistance

Altid tilgængelige – Også om natten

Vores dedikerede natteam står klar til at hjælpe jer i de sene timer og i weekenderne. Vi sørger for pålidelig support og dækning af vagttelefon for virksomheder og organisationer, der kræver 24/7 tilgængelighed.

Vores erfaring spænder over alt fra delebiler, overvågning af servere, bedemandsforretning, hotel & restaurant samt meget andet.