Beskedservice

Telefonpasning hvor vi lægger besked

Beskedservice for telefonpasning er vores mest anvendte produkt. Her varetager vi jeres telefoner når I ønsker det, og videregiver besked til rette afdeling og medarbejder. Det er oftest små og mellemstore virksomheder der anvender dette produkt.

Telefonpasning med BeskedService
callcenter baggrund

Kala tidsregistrering og projektstyring


“Med CityCallCenter undgår vi, at vores ingeniører og konsulenter bliver afbrudt i deres arbejde, men at den rette henvendelse kommer til den rette person, på det rette tidspunkt.”

 

– Martin, Founder, Kala ApS

Sådan fungerer Beskedservice

Sådan fungerer vores service
Telefonpasning checkmark
Step 1

I udfylder et kort Statement of Work om jeres virksomhed og ønsker til opkaldshåndtering. Her får I mulighed for at definere tale script, afdelinger, medarbejdere og andre konfigurationer.

Telefonpasning checkmark
Step 2

Når vi har modtaget jeres ønsker og informationer, fremsender vi et dedikeret telefonnummer fra CityCallCenter for jeres virksomhed.

Telefonpasning checkmark
Step 3

I omstiller jeres telefon(er) til det fremsendte telefonnummer når I er klar – og så er vi i gang! Husk vi kan hjælpe døgnet rundt, hvis jeres kunder også ringer uden for normal kontortid.

Callcenter med telefonpasning

Skal vi kunne omstille til jer?

Vi kan også agere jeres virtuelle omstillingsbord. Så omstiller vi til en afdeling eller medarbejder, alt efter jeres ønsker. Det kan være alle opkald, nogle opkald, eller efter jeres tilgængelighed.

Vi er eksperter i telefonpasning

Vi har besvaret over 25 millioner telefonopkald i snart 2 årtier for en lang række virksomheder og organisationer. Vi har arbejdet med de fleste industrier og brancher, og vores receptionister er veltrænede i at håndtere alle typer opkald og forbrugere. Kontakt os for at høre om vores erfaringer fra jeres branche.

Vi er eksperter i beskedservice

Har I brug for akut telefonpasning?

Vi kan hjælpe jer inden for 1 time med både at tage imod beskeder og omstille jeres telefoner. Det vigtigste for os er, at I er trygge. Hvis I allerede har brugt vores EnkeltdagsService for nylig, kan I også blot omstille med det samme, så besvarer vi jeres opkald.

Ring på 80 20 20 29 for akut assistance

Vi er også natteravne

Vores team af natteravne sidder klar til at hjælpe jer med de sene timer. Vores natteam dækker typisk support- og vagttelefoner for virksomheder og organisationer med 24/7 tilgængelighed.

I øjeblikket har vi ekstra kapacitet grundet nedlukningen, og kan derfor tilbyde døgnservice til favorabel pris.

Telefonservice døgnet rundt