Telefonpasning med OmstillingsService

Vi viderestiller opkald eller lægger besked

Lad jer ikke forstyrre af sælgere og slip for at videregive opkald til rette modtaget. Med vores standardløsning for telefonpasning med omstillingsservice, besvarer vi jeres telefonopkald og viderestiller efter jeres ønske.

Omstillingsservice

Har I spidsbelastning i bestemte tidsrum?

Så er I velkomne til at anvende os til overflow. Det er der mange virksomheder der allerede gør. Det kan være i hele arbejdstiden, i bestemte tidsrum hvor I har brug for ekstra kapacitet, eller hvis I er optagede af andre årsager som interne møder og events.

Sådan fungerer Omstillingsservice

Success med outsourcing af telefonbesvarelse
Telefonpasning checkmark
Step 1

Efter en introduktionssamtale, nedskriver vi processen i et Statement of Work. Her får I mulighed for at definere script, afdelinger og medarbejdere der skal omstilles til.

Telefonpasning checkmark
Step 2

Når vi har modtaget jeres ønsker og processen er veldefineret, fremsender vi et dedikeret telefonnummer fra CityCallCenter for jeres virksomhed.

Telefonpasning checkmark
Step 3

I omstiller jeres telefon(er) til det fremsendte telefonnummer når I er klar – og så er vi i gang! Husk vi kan opsætte tastemenu, promt og voicemail til jer.

Callcenter baggrund

Har I brug for mere end omstillingsservice?

Så tilbyder vi skræddersyede løsninger til den enkelte virksomhed. Telefonservices kan være rigtig mange ting, og er udover telefonbesvarelse bl.a. kalenderbooking, e-mailhåndtering, live chat og andre kundevendte forretningsprocesser. I samarbejdet finder vi en brugbar løsning for begge parter.

Kontakt os vedrørende telefonservice

Hvis I er i tvivl om jeres behov

Så lad os ringe jer op inden for 24 timer

    Vi er også natteravne

    Vores team af natteravne sidder klar til at hjælpe jer med de sene timer. Vores natteam dækker typisk support- og vagttelefoner for virksomheder og organisationer med 24/7 tilgængelighed.

    Telefonservice døgnet rundt