Almindelig telefonpasning hvor vi besvarer jeres telefoner og videregiver besked
Beskedservice + Omstilling af telefoner til én eller flere afdelinger/medarbejdere
Komplet eller delvis outsourcing af jeres kundevendte forretningsproces
Til jer der har behov uden for normal kontortid (8 - 17). Vi kan tilbyde aften, nat og weekend til attraktiv pris ved at samle de samme behov for flere virksomheder ét sted.
Vi booker aftaler for jer via standardintegration til jeres kalendre.
Vi udfylder formularer af forskellige varianter for jer - direkte fra kunden.
Vi tilbyder at varetage centrale mailbokse. Det kan være komplet eller i samspil med jer, alt afhængig af virksomhedstype, kompleksitet og kritikalitet.
Vi tilbyder at udføre live chat for almindelige kundeforespørgsler.
Wrap-up er en service til at kategorisere hvad en samtale handlede om.
Vi tilbyder at fremsende statistik på de mest almindelige matricer inden for telefonpasning.
Vælg denne hvis I har andre elementer af telefonpasning eller kundeservice der kan være relevante for jer at outsource. Så tager vi en snak om mulighederne.
Vi kontakter jer med et uforpligtende tilbud baseret på jeres ønsker. I denne samtale kan vi tilpasse en løsning der passer til jeres virksomhed.
opkald pr. måned