1
Vælg produkt
2
Volume
3
Andre ydelser
4
Send
Telefonpasning med BeskedService

Almindelig telefonpasning hvor vi besvarer jeres telefoner og videregiver besked

Callcenter med omstilling

Beskedservice + Omstilling af telefoner til én eller flere afdelinger/medarbejdere

Outsourcing af kundeservice til eksternt callcenter

Komplet eller delvis outsourcing af jeres kundevendte forretningsproces

Antal opkald

Hvor mange opkald modtager I om måneden?

0 opkald 1000 opkald
Estimeret Pris
Tilpassede funktioner

Har I behov for andre ydelser?

Til jer der har behov uden for normal kontortid (8 - 17). Vi kan tilbyde aften, nat og weekend til attraktiv pris ved at samle de samme behov for flere virksomheder ét sted.

Vi booker aftaler for jer via standardintegration til jeres kalendre.

Vi udfylder formularer af forskellige varianter for jer - direkte fra kunden.

Vi tilbyder at varetage centrale mailbokse. Det kan være komplet eller i samspil med jer, alt afhængig af virksomhedstype, kompleksitet og kritikalitet.

Vi tilbyder at udføre live chat for almindelige kundeforespørgsler.

Wrap-up er en service til at kategorisere hvad en samtale handlede om.

Vi tilbyder at fremsende statistik på de mest almindelige matricer inden for telefonpasning.

Vælg denne hvis I har andre elementer af telefonpasning eller kundeservice der kan være relevante for jer at outsource. Så tager vi en snak om mulighederne.

Kontaktoplysninger

Vi kontakter jer med et uforpligtende tilbud baseret på jeres ønsker. I denne samtale kan vi tilpasse en løsning der passer til jeres virksomhed.

 

Resumé

Produkt

Volume

opkald pr. måned

Estimeret pris (uden tillægsydelser)

Tillægsydelser