Mødelokaler i København

Vi har 2 flotte mødelokaler fra 1 til 6 personer til leje på time- eller dagsbasis. Vi ligger i Københavns gamle finanscentrum med Kastellet og Nyboder som naboer og med 500 meter til Østerport. Foyeren, opgangen og receptionen byder gæsterne velkommen med et eksklusivt indtryk.

Velkommen til!

Mødelokaler i København K
Billede af mødelokaler i København K

Mødelokaler til lav pris

Lej mødelokale fra 200 kr

Dekorativt billede

Fra 1 til 6 personer

Vores mødelokaler har plads til hhv 1-4 og 1-6 personer.

Dekorativt billede

Faciliteter

I begge vores mødelokaler er der whiteboard, monitor og WiFi.

Dekorativt billede

Forplejning

Te og kaffe er inkluderet i prisen. Der kan tilkøbes ekstra forplejning.

Mødelokale lokation

Afhold møde på central lokation

Vores mødelokaler er en del af vores etage på Hammerensgade 1, 2. 1267 København K. Med vores centrale lokation er der gode transportmuligheder:

500 meter til Østerport Station

500 meter til Marmorkirken Metrostation

Ladestander til elbiler foran bygningen ved den græske ambassade

Parkeringsmuligheder ved Nyboder

13 minutters gågang til Kongens Nytorv

13 minutters transport til Københavns Hovedbanegård med Metro

callcenter baggrund

Mangaard & Partners

 

”Vi benytter ofte mødelokalerne hos CityCallCenter. Både til interviews og præsentationsmøder.
Mødelokalerne er behagelige og godt indrettet, og forplejningen er i høj klasse, og der er mange muligheder for ekstraordinær forplejning.
Men det er endvidere meget vigtigt for os, at vores gæster altid bliver taget rigtig godt imod i receptionen med smil og professionalisme.”

 

Mangaard & Partners Executive ApS

Priser på mødelokaler

Det er muligt at leje mødelokalerne på timebasis eller for en eller flere dage. Kaffe og te er inkluderet i prisen.

Lokale Første time Pr. efterfølgende time Hele dagen 9-17
Miami (1-4 pers.) 200 150 800
Paris (1-6 pers.) 300 175 1000

 

Kaffe i mødelokaler i København K

Har I andre behov?

Lad os ringe dig op og tale om hvordan vi kan hjælpe jer.

Mødelokaler FAQ

Hvor ligger mødelokalerne?

På Hammerensgade 1, 2. 1267 København K. Ved ankomst sker henvendelse i receptionen, som er bemandet 8-17 alle hverdage.

Kan jeg se lokalerne?

Ja, vi giver altid gerne en rundvisning. Ring til os på tlf 80 20 20 29 og aftal et tidspunkt det passer.

Hvad er mulighederne for forplejning?

Kaffe, te og postevand er inkluderet i prisen. Ønsket forplejning derudover kan angives ved booking.

Hvor sent kan jeg aflyse min booking?

Indtil 24 timer før.

Er der monitor i lokalerne?

Ja, der er monitor med HDMI og Chromecast, whiteboard og WiFi.

Lej mødelokale i hjertet af København K

Er du på udkig efter eksklusive men billige mødelokaler i København K, som du kan leje til dit næste møde – ude af huset? Så book et mødelokale hos CityCallCenter. Du finder os i Københavns gamle finanscentrum med både Kastellet og Nyboder som naboer. Vores placering og bygning er meget eftertragtet og derfor det perfekte sted at holde møde, hvis du ønsker at imponere dine gæster med flotte mødefaciliteter.

Kom nemt til og fra vores vores adresse: Hammerensgade 1, 2. 1267 København K

København K er et af de områder i Danmark med de bedste transportmuligheder. Af den grund, er det super nemt for både dig og dine gæster, som skal deltage i mødet at komme til og fra vores adresse Hammerensgade 1, 2. 1267 København K

Eksempelvis finder du både Nørreport station, Kongens Nytorv metrostation, Gammel Strand Metro station, Christianshavn metro station og Københavns og Hovedbanegård tæt på os. Fra de omkringliggende stationer kan du benytte dig af Metro, S-tog, adskillige busruter, taxaer, cykelbroer og stier til dem der er på gåben.

Kommer du eksempelvis fra bydelene Frederiksberg, Vesterbro, Østerbro eller lignende, så vil det ikke tage dig særlig lang tid at transportere dig selv til og fra mødelokalet med offentlig transport. Desuden findes der parkeringspladser tæt på bygningen, hvor du mod betaling kan få lov til at holde. Selvom der kan være rift om parkeringspladserne, så er det en mulighed at komme i bil.

Book et lille eller stort mødelokale i en smuk ældre bygning

Når du møder op på adressen, ser du en særdeles velholdt ældre bygning, som altid imponerer besøgende. Træder du et skridt indenfor, står du i vores store, elegante lobby, som er dækket af marmor. På vej op til selve mødelokalet vil du stå i en forgyldt elevator. Loft og vægge er pyntet med smuk stuk, gulvet er i sildebensparket og der hænger både smuk og kreative kunst malerier på væggene. Alt sammen i en stil, der udstråler professionalisme, og som giver en roligt og stemningsfyldt miljø.

Udlejning af mødelokale fra 1 til 6 personer

Vi har to forskellige mødelokaler, som vi tilbyder eksterne at leje. Disse er i forskellige størrelser, så du har mulighed for at vælge det lokale, der bedst egner sig bedst til dit møde, afhængig af hvor mange personer der skal deltage. Det ene mødelokale kalder vi Paris og det er beregnet til seks personer. Det andet mødelokale kalder vi Miami og det er beregnet til fire personer.

Vi udlejer billige mødelokaler i København, hvor prisen du får, selvfølgelig er differentieret ud fra størrelsen på det mødelokale, som du ønsker at benytte. Det vil sige, at hvis du vælger at booke mødelokalet Miami, så er prisen lavere, end hvis du vælger at booke mødelokalet Paris, fordi at antallet af personer er tilpasset prisen.

Uanset om du ønsker at leje et mødelokale til kickoff, potentielt samarbejde, en kunde eller som kursuslokale, så er der hjælp at hente hos CityCallCenter.

Lej mødelokale på hvilket som helst tidspunkt på dagen og så længe du ønsker

Vi er ret fleksible og derfor er det muligt at leje vores mødelokaler på timebasis eller for én eller flere dage ad gangen. Du kan også leje et mødelokale uden for tidsrummet kl. 8-17 på hverdage, her skal du dog være opmærksom på at lejen fordobles, da vi skal stille mandskab til rådighed udenfor almindelig arbejdstid.

Du får ro til at holde dit møde – vi tager os af resten

Ønsker du at holde møde i flotte, eksklusive mødelokaler, hvor kuglepenne virker, kaffen er varm, og med serviceminded personale omkring? Så er du kommet til det helt rigtige sted! Vi ønsker at du og dine gæster for en oplevelse, der er ud over det sædvanlige.

Foyeren, opgangen og receptionen byder dine gæster velkomne med et eksklusivt indtryk. Vi sørger for rammerne, forplejningen og personalet omkring jer, så I kun skal koncentrere jer om én ting; jeres møde.

Mens du holder dit møde i flotte omgivelser og i komfortable møbler, så sørger vi for at der er styr på alt det omkringliggende. Eksempelvis kan du forvente at der altid er varm kaffe og te på kanden, at du har kuglepenne til rådighed og et wifi der virker.

Udover kaffe og te er det også mulig at få anden forplejning, i form af alle andre slags drikkevare, frokost, morgenmad, frisk frugt og meget mere.

Book mødelokale – Sådan gør du

Hvis du har lyst til at vide mere, komme forbi og se vores mødelokaler eller har du spørgsmål, så kontakt os endelig på telefon eller mail.

Hvis du allerede er klar på at booke et mødelokale, så kan du gøre det her på siden Du er selvfølgelig også velkommen til at ringe til os og booke via telefon. Uanset hvad, så står vi klar til at servicere dig og ser frem til at tage imod dig og dine gæster, hvis du vælger at holde dit næste møde hos os.

Først når du har afholdt dit møde, sender vi dig en faktura for lejen af mødelokalet. Bor du allerede i bygningen? Så kan du glæde dig over, at vi tilbyder en rabat til de kunder, som i forvejen har kontor hos os.