Front Office Outsourcing

Skræddersyet front office outsourcing til jeres forretning

Front office er jeres virksomheds ansigt udadtil. Det inkluderer al interaktion og kommunikation, som har med kunder at gøre. Med professionel front office outsourcing døgnet rundt, har I mulighed for at koncentrere jer om at nå jeres mål alt imens vi varetager jeres kundeservice med fokus på at skabe positive oplevelser for jeres nuværende og potentielle kunder.

Telefonpasning med BeskedService
callcenter baggrund

Front office receptionist der imødekommer jeres behov

Front office er jeres ansigt udadtil. Alt arbejde der inkluderer kundekontakt, har en mulig effekt på jeres omdømme. Når I vælger City Callcenter til at hjælpe med at support jeres outsourcing af kundeservice, fokuserer vores dygtige medarbejdere på at imødekomme både jeres- og kundernes behov, for at give en positiv oplevelse hver eneste gang vi besvarer jeres telefon.

Telefonpasning checkmark

Beskedservice

Telefonpasning med beskedservice er vores mest efterspurgte service. Her varetager vi jeres telefoner, når I har behov for det, og vi videregiver beskeder til en afdeling eller medarbejder efter jeres ønske.

Telefonpasning checkmark

24/7 Telefonservice

Hvis jeres forretning kræver tilgængelighed døgnet rundt, men ikke modtager mange henvendelser om natten, kan aften-, nat- og weekend telefonservice være en omkostningsrig faktor. Undgå at køre jeres ressourcer i bund og lad os dele omkostningen med jer. Vores dygtige og professionelle medarbejdere sidder klar til at besvare jeres telefoner hele døgnet året rundt.

Telefonpasning checkmark

Chat

Som en del af telefonservice kan I tilvælge, at vi leverer jeres live chat med personlig og hurtig kontakt døgnet rundt. Det betyder, at vores dygtige bemanding sidder parate både aften, nat og weekend til at udøve en god og personlig kundeservice. På den måde har I både en høj tilgængelighed, og I undgår samtidig upersonlige og generiske chatbots.

Hvem bruger CityCallCenter?

Vi er stolte over at hjælpe virksomheder og organisationer med telefonpasning i hele Danmark

Telefonpasning

Outsourcing fast lav pris

Vores produkter er simple og designet til formålet, med mulighed for skræddersyede tilpasninger for telefonpasning, omstilling og outsourcing af kundeservice

Telefonpasning checkmark

Beskedservice fra 495,-

Telefonpasning med beskedservice er vores mest efterspurgte service. Her varetager vi jeres telefoner, når I har behov for det, og vi videregiver beskeder til en afdeling eller medarbejder efter jeres ønske.

Telefonpasning checkmark

Omstillingsservice fra 595,-

Telefonpasning med omstillingsservice er vores standardløsning for pasning af jeres telefonservice. Med denne service besvarer vi jeres telefonopkald og viderestiller opkaldet efter jeres ønske. På den måde undgår I unødvendige forstyrrelser fra sælgere og lignende.

Telefonpasning checkmark

Skræddersyet løsning fra 995,-

En løsning tilpasset præcist efter jeres behov, hvor vi agerer jeres eksterne kundeservicecenter.

Oursourcing af kundesupport

Front office outsourcing kan være mange ting. Primært omhandler det, at videredelegere alle de opgaver i jeres virksomhed, der inkluderer kundekontakt. Det betyder, at I overlader ansvaret for al kommunikation med både eksisterende og nye kunder til en tredjepart. Hos City Callcenter tilbyder vi både delvis eller komplet outsourcing af kundeservice. Vores professionelle og dygtige specialister sidder parate til at sikre høj kundetilfredshed og positive oplevelser døgnet rundt.

Når I vælger City Callcenter til at varetage jeres kundesupport outsourcing, arbejder vi ikke blot for at besvare jeres opkald og beskeder. Trods Front office outsourcing typisk omhandler håndtering af mere rutineprægede processer, er det ikke rutinemæssig service, I vil modtage. Vi arbejder agilt, observerer og giver feedback til forbedring af processer året rundt.

medarbejder i call center

Vi har 20 års erfaring inden for telefonservice

Vi har eksisteret i næsten 2 årtier, og er blevet kåret som en af Danmarks bedste arbejdspladser. Fordi vi tror på at det gode arbejdsmiljø er essentielt hvis vi skal kunne levere smil i telefonen når du booker telefonpasning hos os. Dette er vi enormt stolte af!

Med rigtig mange års erfaring har vi igennem årene besvaret millioner af opkald, og har en dyb indsigt i samtaleteknik, -styring og generel kundeservice.

Fordele ved at outsource jeres kundeservice

Der er mange fordele ved at outsource jeres kundesupport og lade City Callcenter varetage jeres kundekommunikation døgnet rundt. Når I indgår et samarbejde med os, får I adgang til vores dygtige team af specialister indenfor kundeservice. Alle vores telefonpassere trænes i at varetage alle typer af henvendelser – dette inkluderer både opkald fra sælgere, samarbejdspartnere, eksisterende- og nye kunder.

I vil herudover reducere jeres omkostninger, da I sparer på kontorpladser og udgifter til udstyr, som vi bringer. Med vores aften, nat- og weekend service øger I effektiviteten af jeres kundekommunikation, og I har samtidig mulighed for at fokusere andre områder af jeres forretning.

Vores callcenter er åbent døgnet rundt
Kontakt os vedr telefonpasning

Er I i tvivl om jeres behov?

Så lad os tage en uforpligtende samtale.