Front Office Outsourcing
Skræddersyet front office outsourcing til jeres forretning
Front office er jeres virksomheds ansigt udadtil. Det inkluderer al interaktion og kommunikation, som har med kunder at gøre. Med professionel front office outsourcing døgnet rundt, har I mulighed for at koncentrere jer om at nå jeres mål alt imens vi varetager jeres kundeservice med fokus på at skabe positive oplevelser for jeres nuværende og potentielle kunder.
Front office receptionist der imødekommer jeres behov
Front office er jeres ansigt udadtil. Alt arbejde der inkluderer kundekontakt, har en mulig effekt på jeres omdømme. Når I vælger City Callcenter til at hjælpe med at support jeres outsourcing af kundeservice, fokuserer vores dygtige medarbejdere på at imødekomme både jeres- og kundernes behov, for at give en positiv oplevelse hver eneste gang vi besvarer jeres telefon.
Beskedservice
Telefonpasning med beskedservice er vores mest efterspurgte service. Her varetager vi jeres telefoner, når I har behov for det, og vi videregiver beskeder til en afdeling eller medarbejder efter jeres ønske.
24/7 Telefonservice
Hvis jeres forretning kræver tilgængelighed døgnet rundt, men ikke modtager mange henvendelser om natten, kan aften-, nat- og weekend telefonservice være en omkostningsrig faktor. Undgå at køre jeres ressourcer i bund og lad os dele omkostningen med jer. Vores dygtige og professionelle medarbejdere sidder klar til at besvare jeres telefoner hele døgnet året rundt.
Chat
Som en del af telefonservice kan I tilvælge, at vi leverer jeres live chat med personlig og hurtig kontakt døgnet rundt. Det betyder, at vores dygtige bemanding sidder parate både aften, nat og weekend til at udøve en god og personlig kundeservice. På den måde har I både en høj tilgængelighed, og I undgår samtidig upersonlige og generiske chatbots.
Outsourcing fast lav pris
Vores produkter er simple og designet til formålet, med mulighed for skræddersyede tilpasninger for telefonpasning, omstilling og outsourcing af kundeservice
Beskedservice fra 495,-
Telefonpasning med beskedservice er vores mest efterspurgte service. Her varetager vi jeres telefoner, når I har behov for det, og vi videregiver beskeder til en afdeling eller medarbejder efter jeres ønske.
Omstillingsservice fra 595,-
Telefonpasning med omstillingsservice er vores standardløsning for pasning af jeres telefonservice. Med denne service besvarer vi jeres telefonopkald og viderestiller opkaldet efter jeres ønske. På den måde undgår I unødvendige forstyrrelser fra sælgere og lignende.
Skræddersyet løsning fra 995,-
En løsning tilpasset præcist efter jeres behov, hvor vi agerer jeres eksterne kundeservicecenter.
Oursourcing af kundesupport
Front office outsourcing kan være mange ting. Primært omhandler det, at videredelegere alle de opgaver i jeres virksomhed, der inkluderer kundekontakt. Det betyder, at I overlader ansvaret for al kommunikation med både eksisterende og nye kunder til en tredjepart. Hos City Callcenter tilbyder vi både delvis eller komplet outsourcing af kundeservice. Vores professionelle og dygtige specialister sidder parate til at sikre høj kundetilfredshed og positive oplevelser døgnet rundt.
Når I vælger City Callcenter til at varetage jeres kundesupport outsourcing, arbejder vi ikke blot for at besvare jeres opkald og beskeder. Trods Front office outsourcing typisk omhandler håndtering af mere rutineprægede processer, er det ikke rutinemæssig service, I vil modtage. Vi arbejder agilt, observerer og giver feedback til forbedring af processer året rundt.
Vi har 20 års erfaring inden for telefonservice
Vi har eksisteret i næsten 2 årtier, og er blevet kåret som en af Danmarks bedste arbejdspladser. Fordi vi tror på at det gode arbejdsmiljø er essentielt hvis vi skal kunne levere smil i telefonen når du booker telefonpasning hos os. Dette er vi enormt stolte af!
Med rigtig mange års erfaring har vi igennem årene besvaret millioner af opkald, og har en dyb indsigt i samtaleteknik, -styring og generel kundeservice.
Fordele ved at outsource jeres kundeservice
Der er mange fordele ved at outsource jeres kundesupport og lade City Callcenter varetage jeres kundekommunikation døgnet rundt. Når I indgår et samarbejde med os, får I adgang til vores dygtige team af specialister indenfor kundeservice. Alle vores telefonpassere trænes i at varetage alle typer af henvendelser – dette inkluderer både opkald fra sælgere, samarbejdspartnere, eksisterende- og nye kunder.
I vil herudover reducere jeres omkostninger, da I sparer på kontorpladser og udgifter til udstyr, som vi bringer. Med vores aften, nat- og weekend service øger I effektiviteten af jeres kundekommunikation, og I har samtidig mulighed for at fokusere andre områder af jeres forretning.
Er I i tvivl om jeres behov?
Så lad os tage en uforpligtende samtale.