Live chat
Vi leverer chat og varetager denne – døgnet rundt
Live chat er et af vores tilvalgsprodukter til vores telefonservices. Her leverer vi chatsystem og varetager denne for jer. Vi kan med fordel gøre dette døgnet rundt som en del af vores 24/7 døgnservice.
Live chat aften, nat og weekend
Vi har bemanding i vores callcenter døgnet rundt, og kan derfor tilbyde live chat i alle døgnets 24 timer. Vores kompetence kundeservicespecialister vil besvare jeres chat, og videregive relevante beskeder til jeres kundeservice – alt efter aftale.
Sådan fungerer live chat
Step 1
Efter en introduktionssamtale, aftaler og nedskriver vi hvordan opgaven skal løses. Her får I mulighed for at definere hvor meget vi skal svare på, og hvad vi skal videregive til jeres kundeservice.
Step 2
Vi konfigurerer og fremsender et script, som I skal installere på jeres website.
Step 3
Vi tester og justerer installationen, hvorefter vi går live. Efterhånden som vi indsamler empiri og bliver klogere på forretning og produkter, vil vi i samarbejde med jer optimere vores håndtering.
Har I brug for mere kundeservice?
Så kan vi skræddersy en løsning med telefonpasning, vagttelefon, live chat og meget andet. Vi er specialister inden for kundeservice, og varetager mange forskellige opgaver for virksomheder i hele Danmark. Det vigtigste er, at I er trygge ved at lade os varetage jeres kundeservice.
Vi svarer 24/7 – uden chatbots!
Vores kundeservicespecialister arbejder døgnet rundt, alle årets dage. Det giver os mulighed for at tilbyde kundeservice om aftenen og natten, til en fordelagtig pris. Vi samarbejder bl.a. med virksomheder inden for hotel- og restaurationsbranchen, delebilservices, IT-drift, forsyningsbranchen og mange flere.
Callcenter – Derfor skal du vælge CityCallCenter
Vi er et erfarent inbound callcenter med kompetence kundeservicespecialister. Hver eneste dag besvarer vi tusindvis af telefonopkald og chats, og vi søger at give alle den bedste kundeserviceoplevelse.
Vores team er trænet i forskellige typer af kundeservice, og med den brede portefølje af kunder som vi hjælper, har vi et unikt indblik i forskellige variationer af kundeservicehenvendelser.
Vi ved hvad god kundeservice betyder i dag, og vi har samme mindset over for vores kunders kunder, som vi har over for vores egne kunder. Vi er proaktive, og søger altid at optimere opkaldshåndtering og kundeserviceoplevelsen.
Chat for virksomheder
Vi tilbyder chat for virksomheder på tværs af brancher. Vi gør det oftest i samspil med telefonpasning, men vi kan også tilbyde det uafhængigt af hinanden. Det er dog vores klare anbefaling at kombinere telefonpasning og chat, da det giver bedre mulighed for vores agenter at lære jeres forretning, produkter og kunder at kende.
Vi servicerer typisk små og mellemstore virksomheder i Danmark. Du behøver ikke have erfaring med chat, eller selv investere i et chatsystem – det sørger vi for.
Chat system
Vi anvender chatsystemet Livechat. Det er efter vores opfattelse et af de bedste produkter på markedet. Vi har prøvet flere chatsystemer, og Livechat løser vores unikke behov.
Vi kan relativt nemt konfigurere en chat til netop jeres forretning, som I installerer ved at lægge et script på jeres website. Hele processen kan gøres på ganske kort tid – og så sidder vi klar til at besvare chatten.
Der eksisterer også gratis web chat på markedet, men disse er ikke de bedste på markedet. Vi har derfor en licens hos Livechat, hvor vi kan tilføje chat per virksomhed. På denne måde kan vi skræddersy en chat til netop jeres forretning.
Callcenter chat
Vores callcenter i København varetager telefonpasning, kundeservice og chat for virksomheder i hele landet. Så om din virksomhed er placeret i Aalborg, Odense, Roskilde eller andetsteds, så kan vi tilbyde en chatfunktion til din virksomhed.
Vi bruger rigtig meget tid på telefonen. Når vi ikke er på telefonen, besvarer vi e-mails og chat – og det kan vi også gøre for jeres virksomhed. Kontakt os på 80202029 for en uforpligtende samtale.