Find det helt rette mødelokale til jeres næste møde

En essentiel grundsten for at kunne afholde et godt møde er at have det helt rette mødelokale. Det er her, I skal holde fokus og diskutere vigtige emner. Lokalet kan være afgørende for både mødets forløb og deltagernes komfort, og det bør derfor være indbydende, behageligt og egnet til formålet. Det er derfor en god idé, at I tænker over, hvilke krav I har til mødelokalet, inden I begynder at lede efter det.

Hvilke krav har I til jeres mødelokaler?

Der kan være en god idé, at I gør jer nogle overvejelser over, hvilke krav og ønsker I har til et kommende mødelokale, før I begynder at lede. Først og fremmest er det vigtigt at overveje, hvor mange mennesker der skal være plads til, da dette vil også have indflydelse på, hvilken størrelse mødelokalet skal have. Det kan også være relevant at tænke over, om I har behov for teknisk faciliteter såsom projektor, WiFi, mikrofoner, white board eller lignende. Det kan være en god idé at tjekke, om mødelokalet har dette udstyr til rådighed, eller om I selv skal medbringe det.
Derudover kan det være en god idé at tænke over, om I har behov for en bestemt indretning af mødelokalet. Skal der være mulighed for at sidde ved et bord og skrive under mødet, eller skal der være mulighed for at sidde i en cirkel og diskutere? Det kan også være en god idé at tænke over, om I har behov for en bestemt atmosfære i mødelokalet. Skal der være en rolig og afslappet stemning, eller skal der være mulighed for at skabe en dynamisk atmosfære?

Hvad har beliggenhed af betydning for jeres mødelokaler?

Beliggenheden af mødelokalet kan også være af stor betydning for, hvilket lokale i vælger. Det kan være en god idé at tænke over, om mødelokalet skal være placeret tæt på jeres kontor, så det er nemt at komme til, eller om det er bedre at vælge et mødelokale, der ligger i et andet område af byen. Det kan være relevant, hvis I skal have deltagere med fra andre dele af landet, om det er mere praktisk for dem at have et mødelokale tæt på lufthavnen eller et andet sted som er nemt at komme til med transport samt om der er mulighed for overnatningsmuligheder i nærheden.

Se vores udvalg af mødelokaler i København

Hos Citycallcenter tilbyder vi forskellige mødelokaler, der rummer op til seks deltagere. Vores flotte mødelokaler er beliggende på attraktive adresser i København, så I er garanterede at finde et lokale, der ligger tæt på offentlig transport, og som har parkeringspladser.

Vores lokaler er udstyret med alt, hvad I behøver for at afholde et vellykket møde. Der er WiFi, storskærm, white board m.m. Derudover har vi også mulighed for at tilbyde forplejning, så du kan holde et længerevarende møde uden at skulle bekymre dig om mad og drikke. Kaffe, the og vand er altid med i prisen.

Hvis I er interesseret i at høre mere om mulighederne for at leje et mødelokale eller et kontorlokale hos Citycallcenter, kan I se vores udvalg af lokaler til rådighed i København på vores hjemmeside. I er også velkommen til at sende os en mail på kan også kontakte os for at høre mere om vores lokaler og få hjælp til at finde det helt rette info@citycallcenter.dk eller ringe på tlf.80 20 20 29 – så vender vi tilbage hurtigst muligt.