Spar penge og øg kvaliteten ved at outsource pasningen af virksomhedens telefoner

Som beslutningstager i en virksomhed, er der en række opgaver og funktioner, som du måske overvejer at outsource for at frigøre tid og ressourcer til andre vigtige områder indenfor jeres kerneområde. En af disse opgaver kan være telefonpasning, som ofte kræver betydelig tid og opmærksomhed fra en receptionist, og som samtidig har stor betydning for den første serviceoplevelse, som kunder og partnere har med din virksomhed.

Økonomiske fordele ved telefonpasning

En af de mest åbenlyse fordele ved at outsource telefonpasning er de økonomiske fordele. Ved at outsource denne funktion til en ekstern serviceudbyder som CityCallCenter vil du kunne reducere dine personaleomkostninger, da du ikke længere vil have behov for at ansætte en fuldtidsreceptionist eller have en eksisterende medarbejder dedikeret til at besvare telefoner i løbet af dagen. Det betyder også, at du kan reducere dine omkostninger til uddannelse og træning af din receptionist, da dette vil blive håndteret af din eksterne serviceudbyder. Du vil samtidig være sikret ved f.eks. sygdom og ferier og vide med sikkerhed, at virksomhedens telefoner altid bliver besvaret.

En anden økonomisk fordel ved at outsource telefonisk reception er, at du kan opnå større fleksibilitet i forhold til dine omkostninger. Ved at outsource kan du vælge mellem forskellige pakker og tjenester baseret på dine behov og budget, og du vil ikke længere være bundet af faste omkostninger, der er forbundet med ansættelse af en fuldtidsmedarbejder. Du kan også opnå større tilgængelighed for dine kunder, da serviceudbydere som CityCallCenter har åbent 24 timer i døgnet – året rundt, og kan svare jeres telefoner præcis, når det passer jer.

Sæt receptionisten fri 

Ved at outsource telefonpasning kan du også give din receptionist mulighed for at frigøre tid og ressourcer til andre vigtige opgaver. Ved at fjerne den daglige byrde at skulle besvare telefoner og besvare spørgsmål fra kunder og partnere vil din receptionist have mere tid til at fokusere på andre vigtige opgaver, der kan hjælpe din virksomhed med at vokse og udvikle sig. CityCallCenter kan hjælpe jer både ved blot at tage imod besked, når I ikke selv når at besvare telefonen, eller kan fungere som omstillingsbord og besvare spørgsmål efter behov.

Dette kan også føre til en bedre arbejdsmoral og motivation blandt de medarbejdere der besvarer telefonen, da han eller hun vil føle, at de har mere tid og fleksibilitet i deres daglige opgaver, og at de er i stand til at yde et mere meningsfuldt bidrag til virksomhedens succes.

God service er vigtig for dine kunder

Endelig kan outsourcing af telefonbesvarelse også føre til en bedre serviceoplevelse for dine kunder og partnere. Ved at bruge en ekstern serviceudbyder med professionelt trænet personale, kan du sikre, at telefonopkald og beskeder besvares hurtigt og venligt og at beskeder og spørgsmål bliver håndteret professionelt og altid med høj kvalitet.