Telefonpasning døgnet rundt, 365 dage om året

Vil I sikre, at jeres kunder altid oplever god service? Hos CityCallCenter håndterer vi virksomheders ind- og udgående kommunikation og sørger for døgn telefonpasning, så jeres kundehenvendelser altid bliver besvaret.

Kontakt os i dag og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed med telefonpasning døgnet rundt.

Dekorativt billede

Så nemt er telefonpasning hos CityCallCenter

Som virksomhed er det at gøre et godt førstehåndsindtryk særlig vigtigt! Det kræver først og fremmest, at telefonen bliver taget, når kunder kontakter jer. Der kan være travlt i en virksomhed, og derfor kan et telefonopkald eller to overhøres. Der findes dog ikke mange mennesker, der kan lide at tale med en telefonsvare, og undersøgelser viser, at hvis et opkald besvares af en telefonsvare, ønsker op mod 50-70% ikke at efterlade en besked. Det betyder, at jeres virksomhed kan gå glip af vigtige telefonopkald og samtidigt efterlader et dårligt førstehåndsindtryk.

Det skal naturligvis ikke være tilfældet. Med telefonpasning hos CityCallCenter er I sikret døgnservice og telefonservice, så jeres kunders henvendelser altid bliver besvaret. Når I anvender os som samarbejdspartner, får I skræddersyet telefonpasning til jeres virksomhed. 

I gennemsnit besvarer vi et opkald på mindre end 15 sekunder, og vi besvarer mere end 95% af alle opkald, som vi modtager. Vi udfører alle besvarelser med fokus på at give kvalitetsrig kundeservice, og når vi besvarer jeres opkald, er det på baggrund af et grundigt forarbejde, som vi har foretaget i fællesskab med jer. På den måde ved vi, hvordan vi skal hjælpe jeres kunder, og vi er forberedte på at give brugbare og gavnlige svar til deres spørgsmål. Vi sikrer dermed, at kunderne altid oplever en god service i jeres ånd. Vores døgnservice betyder, at jeres kunder altid kan komme igennem, hvilket resulterer i en bedre kundeservice, større kundetilfredshed, og i mange tilfælde fanger vi nye kunder, som ellers kunne have ringet videre til en konkurrent, der besvarer alle sine telefonopkald

Er telefonpasning nok for jeres virksomhed? 

Udover, at vi tilbyder telefonpasning døgnet rundt, har vi også forskellige former for kundeservice, hvor vi varetager jeres kundeservicebehov helt eller delvist. Her kan I bl.a. outsource jeres telefonservice, E-mail håndtering, live chat og kalenderbooking til os. På den måde kan I fokusere på jeres kerneområder i virksomheden. Vi sørger for at tilpasse hvert enkelt kundeservice til den pågældende virksomhed, da alle løsninger inden for kundeservice er unikke. Det betyder også, at vi specialiserer et team til at varetage lige netop jeres kundeservice. Herudover tester vi løsningen af i en afgrænset periode, så vi sikrer, at den skaber værdi for jer og jeres kunder.

Kontakt CityCallCenter for telefonpasning og kundeservice døgnet rundt

Ønsker I også et professionelt callcenter, der kan varetage jeres telefonpasning og kundeservice 24/7? Med CityCallCenter får I kundeservice døgnet rundt, uanset hvor I er placeret. Vores callcenter kan også varetage henvendelser på både dansk og engelsk, så vi er ikke begrænset til at hjælpe virksomheder inden for Danmarks grænser.

Har I spørgsmål, er I mere end velkommen til at kontakte os. Vi sidder altid klar til at hjælpe – og det gælder, om I har spørgsmål omkring vores telefonpasning, mødelokaler, virtuelle kontorer, udlejning af et fysisk kontorer eller søger et call center job / et kundeservice job.