Fordele ved adresseservice og et virtuelt kontor

Der er mange fordele ved at have sin virksomhed repræsenteret ved en officiel adresse, i stedet for at bruge sin privatadresse. Det kan man gøre ved at købe sig til en virtuel adresse – dette er også kaldet adresseservice. Én af fordelene ved denne type service er, at man beskytter sin privatadresse, men det kan også være en god idé at have en “københavner adresse”, hvis man f.eks. har virksomhed i andre dele af Danmark eller i udlandet. En flot adresse med en bemandet reception kan også være med til at give lidt ekstra troværdighed til f.eks. en nystartet virksomhed, og giver generelt et mere professionelt indtryk end en privatadresse.

Det danske CVR register kræver, at man har en adresse, når man opretter en virksomhed, og denne adressen bliver offentliggjort indtil flere steder online. Det er allerede på dette tidspunkt værd at overveje, så ens privatadresse på intet tidspunkt figurere sammen med virksomheden.

Pakke til et virtuelt kontor

En virtuel adresse – er det bare en postboks?

En virtuel adresse kan se ud på mange måder og indeholde flere forskellige services. Det er vigtigt, at du overvejer og undersøger flere parametre, inden du vælger hvor din virksomhed skal have adresse, så du får den adresseservice, der passer til dine behov. .

De vigtigst spørgsmål man skal stille, når man vælger adresse, er:

  • Skal virksomheden have et skilt på hoveddøren? Det er ikke en nødvendighed for alle, men det kan gøre adressen mere officiel.
  • Hvad er dine muligheder i forhold til at modtagelsen af post og pakker? Bliver det sendt direkte til dig, eller skal du selv hente det?
  • Hvordan håndteres posten? Er den låst forsvarligt inde, og hvis det skal bortskaffes makuleres det så først?
  • Overholder virksomheden hvidvaskloven og gældende GPDR regler?
  • Har virksomheden brug for andre services som med fordel kunne købes hos samme leverandør? F.eks. mødelokaler, telefonpasning m.m.

Få styr på regler og procedurer indenfor adresseservice

Når en virksomhed sælger et produkt som adresseservice, så er det vigtigt, at de overholder de gældende regler indenfor GDPR og hvidvaskloven. Det kræver, at der er styr på procedurer omhandlende din post og pakker. Det er vigtigt, at posten er forsvarligt opbevaret i aflåste lokaler, at post som du beder virksomheden om at bortskaffe makuleres, og at medarbejderne, som håndtere din post, er klædt på til opgaven.

Hos CityCallCenter er det vores dygtige receptionister som håndterer post og pakker, og vi aftaler med vores kunder, hvordan de vil modtage deres post. Skal vi sende det videre til dig? Scanne det og sende det på e-mail? Vil du selv afhente det? Vi giver dig selvfølgelig besked hver gang, der er ny post eller pakker til dig, og alt bliver opbevaret og bortskaffet jævnfør reglerne.

Flere services på samme sted

Hvis man er en mindre virksomhed, eller er en virksomhed med kontor udenfor København, så kan det være smart, at vælge en udbyder der tilbyder mere end blot et virtuelt kontor med adresseservice. Hos Citycallcenter tilbyder vi f.eks. også andre services, der kan være skabe værdi for din virksomhed – f.eks. mødelokaler og telefonpasning.

Det er ganske normalt, at man som virksomhed, har brug for at afholde møder med kunder og samarbejdspartnere, og her kan det være en fordel at have et fast samarbejde med en virksomhed som CityCallCenter. Vi udlejer mødelokaler på timebasis, og vi kan derudover sørge for forplejning og diverse redskaber til brug under mødet. Book et mødelokale i dag.

CityCallCenter kan også fungere som din telefon-reception og besvare dine opkald, når du ikke selv har mulighed for at besvare opkaldet. På den måde, får du mere tid til at tage dig af det, der er allervigtigst i din virksomhed.

Vil du have et virtuelt kontor og adresseservice?

Overvejer du at få et virtuelt kontor, eller vil du høre mere om vores service? Vi står klar til at besvare alle dine spørgsmål i forbindelse med adresseservice. Du er meget velkommen til at kontakte os på telefon 80 20 20 29 eller sende en mail til os på info@citycallcenter.dk. Vi ser frem til at høre fra dig.