Kundeservice eksperter indenfor Ejendoms- og skadeservice

I en branche der kræver tilgængelighed for lejere og kunder hele døgnet, hvor uvejr over Danmark betyder øget pres på telefonen og det kan være svært at nå til bunds i bunken af opgaver er det vigtigt med en dygtig samarbejdspartner som kender markedet.

Hos CityCallCenter besvarer vi opkald for flere af de største ejendoms- og skadeservice virksomheder i Danmark.
Vi har stor erfaring med besvarelse af disse mere komplekse kundeservicehenvendelser, der kan kræve tilkaldelse af håndværkere, oprettelse af tickets eller kundeservice med mere.

For alle virksomheder med skiftende og store mængder af kundehenvendelser kan outsourcing af kundeservice være en strategisk beslutning, der både giver økonomisk gevinst, sikre veluddannet og stabil bemanding også i spidsbelastningsperioder og giver jeres medarbejderne ro og tid til at koncentrere sig om deres opgaver.

Vi er mennesker der taler med mennesker, og vi er gode til det!

Øget Tilgængelighed

Vi står til rådighed hele døgnet

– året rundt.

Øget effektivitet

I får ro til at passe kerneforretningen, og vi tager os af telefonerne

Øget fleksibilitet

Vi mander op når i har travlt

Kontakt os

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig indenfor de næste 24 timer.

Du er også altid velkommen til at skrive til os på info@citycallcenter.dk

eller ringe på +45 80 20 20 29

    Vi vil gerne være jeres samarbejdspartner, og vi ved hvor vigtigt det er for vores fremtidige relation, at vi kommer godt fra start. Derfor gør vi rigtig meget ud af at tale løsningen igennem med jer i den indledende fase, og bliver i øvrigt ved med at rette til i begyndelsen og løbende indtil vi har den løsning der passer jer og jeres kunder bedst.

    En god onboarding og uddannelse af vores medarbejdere i jeres virksomhed og processer gør hele forskellen, og det er derfor et arbejde vi bruger rigtig meget tid på.

    Referencekunder