Kontorlokaler i København

Vores kontorlokaler i København har til huse i en flot ældre bygning, hvor Store Kongensgade, Hammerensgade og Jens Kofoeds Gade mødes. Stedet er særdeles velholdt og holdt i en passende stil. Vi holder til på 2. sal, hvor vi er et mindre kontorfællesskab med 12 virksomheder.

Vores kontorlokaler i København

Kontakt os

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig indenfor de næste 24 timer.

Du er også altid velkommen til at skrive til os på info@citycallcenter.dk

eller ringe på +45 80 20 20 29

    Løber ved Kastellet, nabo til vores kontorlokaler

    Få Kastellet som nabo

    Søger I kontorlokaler i København på attraktiv adresse i hjertet af København? Så flyt ind til os på adressen Hammerensgade 1, 2. 1267 København K. Vi kan tilbyde lækre, lyse kontorlokaler på en attraktiv adresse mellem Kastellet og Nyboder.

    callcenter baggrund

    Professionelt kontorfællesskab

    Vi hjælper hinanden og deler erfaringer, kompetencer og services

    Telefonpasning checkmark

    IT sikkerhed

    Vores IT samarbejdspartner sikrer velfungerende og sikkert internet.

    Telefonpasning checkmark

    Bemandet reception

    Vores receptionister tager imod gæster og håndterer post.

    Telefonpasning checkmark

    Tæt på transport

    Vi ligger midt i mellem Østerport Station og Marmorkirken Metrostation.

    Brikk Ejendomsmægleren

     

    “Vi oplever kraftig vækst i Danmark, og i den forbindelse har vi sideløbende haft store behov og opgaver med lokaler og services. Til det har CityCallCenter været et valg vi er meget tilfredse med. Det er altid en fornøjelse at møde på arbejde, og vores gæster bliver taget godt imod i receptionen.”

    Kundereference

    Kontorlokaler i præsentabel ejendom

    I ejendommen er der foyer med elevator i klassisk stil. Vi holder til på 2. sal, hvor vi har bemandet reception alle hverdage fra 8 til 17.

    Vi råder over 16 indbydende og lyse kontorlejemål i klassisk stil og med højt til loftet, og i størrelser fra 8 til 25 kvm m/u balkon. Vores kontorer og mødelokaler er opkaldt efter storbyer fra hele verden, og vi gør meget ud af at skabe en professionel, social og hyggelig base for vores lejere.

    Lobbyen til vores kontorlokaler i København
    Kvinde taler i telefon med callcenter

    Telefonservice og mødelokalefaciliteter

    Komplimenter jeres kontorlokaler med professionel telefonpasning, og afhold møder med kunder og samarbejdspartnere til reduceret pris som kontorlejer hos CityCallCenter.

    Ledige kontorlokaler

    Vi har pt ingen ledige kontorer.

    Kontorlokaler FAQ

    Hvor ligger kontorlokalerne?

    På Hammerensgade 1, 2. 1267 København mellem Nyboder, Kastellet, Østerport Station og Marmorkirken Metrostation.

    Kan jeg se lokalerne?

    Ja, vi giver altid gerne en rundvisning. Ring til os på tlf. 80 20 20 29 og aftal et tidspunkt.

    Hvor store er lokalerne?

    Fra ca. 8 til 25 kvm. Vores hjørnekontorer har balkoner.

    Hvad koster kontorlokalerne?

    Det varierer efter antal kvadratmeter. Kontakt os for detaljer.

    Kan jeg tilkøbe telefonpasning?

    Ja. Som kontorlejer tilbyder vi naturligvis samtidig at passe jeres telefoner.

    Hvordan forholder I jer til Covid-19?

    Vi tror på frihed og det enkelte menneskes dømmekraft. Vi sørger for håndsprit og afspritning af fællesarealer, men lader det være op til kontorlejerne selv at vurdere risici. Alle lokaler har døre og kan aflukkes fra resten af etagen, og det er dermed let at undgå kontakt med andre lejere.

    24/7 Kontorlokaler med central placering

    Perfekt Beliggenhed i København K – Vores kontorlokaler er placeret i hjertet af Københavns gamle finanscentrum, tæt på både Kastellet og Nyboder. Vi bor på Hammerensgade Store Kongensgade i en smuk og velholdt bygning, der ligger centralt i København K.

    Som lejer hos os har du adgang til bygningen 24/7, hele året rundt, hvilket giver dig maksimal fleksibilitet og frihed.

    Eftertragtet område for erhvervslokaler

    Denne beliggenhed er en af de mest eftertragtede områder for erhvervslokaler og kontorhoteller. En væsentlig årsag til dette er, at København K tilbyder mange konkurrencefordele.

    Centralt placeret for optimal tilgængelighed

    Med en kontoradresse i København K er din virksomhed centralt placeret i hjertet af byen. Dette betyder, at afstanden til kunder, samarbejdspartnere og andre interessenter ofte er kort.

    Nem adgang for kunder og partnere

    Derudover er det let for dine kunder at komme til og fra kontoret, uanset om de kommer fra Storkøbenhavn eller andre dele af landet.

    Eksklusive kontorlokaler i KBH med gode transportmuligheder

    Transportmulighederne til og fra København K er uovertrufne. Uanset hvor du bor på Sjælland, kan du pendle nemt frem og tilbage til vores kontorlokaler.

    Let adgang med Metro, S-Tog og Bus

    Vores kontorlokaler er let tilgængelige med metro, S-tog, bus, taxa, cykel eller på gåben. Med nærliggende stationer som Nørreport, Kongens Nytorv, Christianshavn og Københavns Hovedbanegård kan det ikke blive lettere at pendle.

    Tiltræk nye samarbejdspartnere og medarbejdere

    Beliggenheden er ikke kun en fordel for dig i forhold til at komme til og fra arbejde. Den centrale placering kan også tiltrække gode samarbejdspartnere og nye medarbejdere, som ser beliggenheden som en stor fordel.

    Flotte og attraktive kontorlokaler

    Vores kontorlokaler er beliggende i en smuk, ældre bygning, hvor Store Kongensgade, Hammerensgade og Jens Kofoeds Gade mødes. Bygningen rummer 14 lyse og præsentable kontorlokaler fordelt på 700 m², hvilket bidrager til et meget professionelt indtryk over for dine kunder og besøgende.

    Velholdt og imponerende interiør

    Bygningen er særdeles velholdt og holdt i en stil, der altid imponerer. Inde i bygningen finder du en stor, elegant lobby dækket af marmor og en forgyldt elevator, som skaber en nobel stemning. Der er også mange messingdetaljer, som nøjsomt pudses hver uge.

    Fleksible kontorløsninger

    Din virksomhed får sit eget kontor med mulighed for at lukke døren. Uanset om du har brug for et lille eller stort kontorlokale, har vi en løsning, der opfylder dine behov. Ved at have kontor hos CityCallCenter får du også adgang til egen receptionist, postservice, piccoloservice og rengøring.

    Kontorlokaler med professionel receptionist

    Vores receptionister er til rådighed hele dagen for at tage imod gæster, håndtere post og hjælpe med administrative opgaver. De sørger for en professionel og imødekommende service, der repræsenterer din virksomhed på bedste vis.

    Med vores receptionister får din virksomhed en professionel front, der sikrer, at alle besøgende og opkald bliver håndteret effektivt og med et smil.

    Vores kontor lejere er glade og tilfredse

    Vores lejere er generelt meget tilfredse og glade for at være hos os, hvilket resulterer i sjældne opsigelser af kontorlejemål.

    Fordele ved at leje fremfor at eje

    En af de store fordele ved at leje kontorlokaler er den øgede omstillingsparathed. Din virksomhed kan hurtigt flytte til større lokaler, når den vokser, hvilket er en stor fordel i mange brancher.

    Fleksible lejeaftaler

    Vi udlejer lokaler til både små og mellemstore virksomheder, både for korte og længere perioder. Forholdet mellem vores lejere er godt, og der er rig mulighed for at stifte bekendtskab med nye samarbejdspartnere, sparre og hjælpe hinanden.

    Kontorlokaler der sikrer privatliv og ro

    Selvom flere virksomheder er samlet i samme bygning, har du eksklusiv brugsret til de kontorlokaler, du lejer. Dette sikrer masser af plads til at arbejde i fred og ro, samtidig med at du kan nyde godt af den gode stemning og det kollegiale fællesskab.

    Gør det du er god til – Vi tager os af resten

    • Fuld serviceret workspace: Vi sørger for wifi, rengøring, frokostordning, opvask og administrative opgaver.
    • Fokusér på dine arbejdsopgaver: Du kan koncentrere dig om dine primære arbejdsopgaver. – Vi håndterer telefonpasning, mødelokaler og kundeservice.

    Sådan får du et kontor hos CityCallCenter

    Det er helt gratis at booke en rundvisning i vores bygning, hvis du er interesseret i at finde ud af, om et kontor hos os er det rette for din virksomhed. Under rundvisningen vil vi besvare alle dine spørgsmål, og hvis du bliver imponeret over vores faciliteter, udarbejder vi en lejekontrakt, som du kan gennemgå, inden du beslutter dig.

    Vi tilbyder konkurrencedygtige priser, som ofte er lavere end de omkringliggende kontorfællesskaber og kontorhoteller. Kontakt os gerne, så vi kan finde en løsning, der passer til dine behov.