Hvilke krav har I til jeres kommende kontorlokaler i København?

Når man skal vælge kontorlokaler til sin virksomheder, er der mange elementer at tage højde for, for eksempel hvordan man gerne vil have at ens gæster bliver mødt når de kommer på besøg? Hvor meget har man som virksomhed selv lyst til at skulle tage sig af? Hvordan er transportmulighederne til kontoret?

Billede af mødelokaler i København K

Beliggenheden af jeres kontorlokaler

For de fleste vil beliggenheden for unægteligt være en af de største prioriteter ved valg af erhvervslokaler. Kontorlokaler i København kan gøre det nemmere at tiltrække medarbejdere og afholde møder med kunder og partnere, men parkering kan derimod være en udfordring. Mens erhvervslokaler uden for byen kan have mere plads og bedre parkeringsforhold, kan det være sværere for gæster uden biler at komme til.

Vælger man kontorlokaler i byen er det derfor vigtigt at undersøge hvordan den offentlige transport til stedet fungerer. 

CityCallCenters kontorhotel i København ligger godt placeret midt mellem Østerport Station, Metro Stationen ved marmorkirken og vi har også busstop tæt på. For os har placering i forhold til offentlig transport altid vægtet højt i forhold til hvor vi vil bo. Dels fordi de fleste af vores medarbejdere bruger den offentlige transport til og fra arbejde, og dels fordi vi som kontorhotel og udlejere af mødelokaler har mange besøgende hver dag, og det skal være nemt at komme hertil.

Eje eller leje kontorlokaler i København?

Det er også vigtigt at tage stilling til, om virksomheden skal eje eller leje kontorlokaler. Ejerskab giver større frihed, men kræver også mere i form af facility management og hvis virksomheden vokser kan det være svært at reagerer så hurtigt som man gerne vil. Hvis man derimod vælger at leje kontorer eller kontorpladser i et større kontorhotel, vil virksomheden ikke selv skulle tage sig af rengøring, frokostordninger, og alt det andet der følger med det at tage sig af en ejendom.  

Der findes mange kontorhoteller i København, og der er mange måder at indrettet sig på.  Nogle er til åbne fælleskontorer med masser af input og samarbejde på kryds og tværs. Det kan også være nødvendigt at være i kontorlokaler hvor man hurtigt kan ned- eller opjustere kontorpladser efter behov. Andre er mere til erhvervslokaler hvor deres virksomhed kan have base i eget kontor, hvor der er styr på alt det som ikke har med driften af virksomheden at gøre, og hvor der er plads til at vokse og holde møder på et og samme sted.

CityCallCenters kontorhotel i København er fullservice 24 timer i døgnet. Vi sørger for at kontoret bliver vedligeholdt, at i kan få frokost og afholde møder uden selv at skulle løfte en finger.

Vores receptionist byder jer velkommen!

Flere og flere kontorer dropper at have en egentlig receptionist siddende og nøjes med at lade gæster selv taste deres oplysninger ind på en skærm når de ankommer, og mens det lader til at fungere for nogen giver det også en noget flad modtagelse. Der er ingen at søge hjælp og vejledning hos hvis man som nyankommen har spørgsmål, og en velkomst fungerer bare bedre når den sker menneske til menneske.

I vores kontorhotel bliver lejerne altid mødt af en professionel og serviceminded receptionist, vi sørger også for at vores lejeres gæster føler sig velkomne og at lejerne får besked når de har fået besøg.