Adresseservice i København

Vores adresseservice tilbyder en postboks på en eftertragtet adresse centralt i København. Her får I mulighed for at afholde møder med kunder og samarbejdspartnere i vores moderne mødelokaler eller leje et kontorlokale på fast basis, hvis behovet opstår. Vores imødekommende og professionelle reception sørger for at håndtere jeres post samt byde jer og jeres gæster velkommen ved besøg og møder, hvilket skaber en professionel og gennemført oplevelse for alle.

 

Virtuelt kontor i København
Virtuelt kontor baggrund
Virtuelt kontor baggrund

Arbejd fleksibelt fra hvor som helst

Få alle fordelene ved et fysisk kontor uden at skulle bekymre jer om det administrative, og fokuser i stedet fuldt ud på jeres kerneforretning.

Telefonpasning checkmark

Professionel facade

Send et signal til kunder og samarbejdspartnere med en firmaadresse ved Kastellet.

Telefonpasning checkmark

Adskil privat- og firmaadresse

Med en postboks kan privat- og firmaadresse holdes adskilt, og I kan arbejde alle steder fra.

Telefonpasning checkmark

Adgang til mødefaciliteter

Book mødefaciliteter til kundemøder eller som løbende arbejdsstation.

Sådan fungerer det

Virtuelt kontor
checkmark
Udfyld formularen og upload ID

Vælg om I vil have jeres post fremsendt, scannet eller lagt til afhentning.

checkmark
Vent et par dage

Mens vi verificerer ID, i henhold til lovgivningen om hvidvask.

checkmark
Så er vi igang!

Nu kan du modtage post på din nye firmaadresse.

Adresseservice inklusiv telefonpasning

Vores adresseservice kan kombineres med telefonservices til en reduceret pris. Ved at vælge denne løsning får du samtidig telefonpasning, hvor en professionel receptionist håndterer dine opkald inden for et aftalt tidsrum. Hvis du er optaget, sørger receptionisten for at tage imod beskeder, og hvis du er tilgængelig, bliver opkaldene viderestillet direkte til dig.

 

Virtuelt kontor med telefonpasning
callcenter baggrund

Dansk Spildevands Teknik

 

“For DST er det essentielt at vores kunder har en hurtig og smidig tilgang til vores rådgivning indenfor spildevand. DST valgte derfor at outsource vores reception i 1995. Når vores samarbejdspartner fortsat hedder CityCallCenter er det et udtryk for at vi er godt tilfreds med deres service.”

Logo for Dansk Spildevand Teknik
Se vores adresseservicepakker:

Se vores virtuelle kontorpakker:

Funktioner Bronze Sølv Guld
Pris pr. måned Kr. 245 + moms Kr. 345 + moms Kr. 545 + moms
Beskyttet under Hvidvaskloven Ja Ja Ja
Kan bruges til registrering på virk.dk Ja Ja Ja
Afhentning af post og pakker 1 gang per måned 2 gange per måned Frit
Tilsendelse af breve som rekommanderet Nej Ja – med +20% på porto Ja – med +10% på porto
Post scannes og sendes pr. e-mail Kr. 20 + moms pr. brev Kr. 10 + moms pr. brev Frit
Rabat på flere selskaber Tilvalg for kr. 145 + moms/måned Tilvalg for kr. 95 + moms/måned Frit op til 5 virksomheder
Rabat på mødelokaler Nej Nej 10%
Skilt på døren Kr. 1000 + moms Kr. 800 + moms Kr. 500 + moms
Oprettelse Kr. 495 Kr. 295 Kr. 0

Opret adresseservice

Udfyld formularen via nedenstående link, og vi kan have jer oprettet inden for få dage.

Adresseservice i København

Med vores adresseservice får I en skræddersyet løsning på en eksklusiv adresse, der kan tilpasses jeres virksomheds behov. Vi tilbyder fleksible pakker til konkurrencedygtige priser, som er velegnede til både små og store virksomheder. Tag kontakt til os i dag, og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med at skabe en professionel tilstedeværelse i hjertet af København.

Fordele ved adresseservice hos CityCallCenter

Herunder kan du se eksempler på de mange fordele ved at have en adresseservice hos os:

  • Elektronisk posthåndtering: Vi modtager al din post og sender den videre til dig elektronisk.
  • Lave omkostninger: Vi tilbyder en lav månedlig omkostning.
  • Privatliv: Beskyt din private adresse og undgå uventede gæster.
  • Professionel repræsentation: Brug vores adresse på visitkort, website og marketingmaterialer.
  • Mødefaciliteter: Book vores mødelokaler til møder med kunder og samarbejdspartnere.
  • Pakkehåndtering: Vi tager glædeligt imod dine pakker.
  • Dansk repræsentation: Udenlandske virksomheder kan benytte adressen for dansk repræsentation.
  • Beskedservice: Uventede gæster kan lægge en besked til dig.
  • Ingen energiregninger: Du betaler ikke for energiforbrug.
  • Telefonservice: Mulighed for at tilvælge vores telefonservice til en fordelagtig pris.

En attraktiv virtuel adresse højner din virksomheds image.

En central og prestigefyldt adresse sender et stærkt signal om kvalitet og professionalisme, som kan styrke virksomhedens image og tiltrække flere kunder. Det hjælper jer med at skille jer ud fra konkurrenterne og skabe tillid hos potentielle samarbejdspartnere. Derfor vælger mange danske virksomheder en attraktiv beliggenhed i byen, selvom de arbejder hjemmefra eller fra et mere budgetvenligt kontor uden for centrum.

Hvorfor vælge en adresseservice?

Mange iværksættere vælger ofte at bruge deres privatadresse som firmaadresse, men det kan medføre udfordringer, da uvedkommende kan dukke op på din private bopæl. Med vores adresseservice slipper du for disse bekymringer og får samtidig besked om, hvem der ønsker at komme i kontakt med dig. Derudover giver en eksklusiv adresse et stærkt signal om kvalitet, professionalisme og succes, som kan styrke din virksomheds image.

Billig adresseservice uanset hvor du bor

Hos CityCallCenter kan du leje en billig adresseservice til din virksomhed, uanset hvor du bor. Uanset om du er i Aarhus, Odense, Aalborg eller andre steder, kan du få en postkasse, et virtuelt kontor og gøre brug af vores receptionister.

Få et tilbud på adresseservice i dag

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig. Vi hjælper mange virksomheder med at have adresse hos os, om end de sidder her fysisk eller har virtuelt kontor. Det er ganske uforpligtende at ringe på +45 80 20 20 29, og vi svarer gerne på alle dine spørgsmål. Du kan også sende en mail til info@citycallcenter.dk.

Adresseservice FAQ

Hvad er adresseservice?

Adresseservice er et synonym for når en virksomhed betaler for en adresse uden et fysisk kontor. Det kaldes også for firmaadresse og virtuel virksomhedsadresse, og anvendes ofte af mindre virksomheder, eller udenlandske virksomheder som har brug for en lokal firmaadresse.

Hvad er et virtuelt kontor?

Et virtuelt kontor er når en virksomhed outsourcer services relateret til at have et fysisk kontor og reception, også kaldet adresseservice. Det er oftest en virksomhedsadresse og et telefonnummer, for at kunne adskille privatadresse og -telefon med virksomheden.

Virtuelle virksomhedsadresser er særligt relevante for mindre virksomheder, hvis medarbejdere kan arbejde alle steder fra.

Hvad gør I med min post?

Når vi modtager den, bliver den datostemplet og ekspederet videre til dig efter aftale.

Kan jeg selv komme og hente min post?

Ja, det er du altid velkommen til. I så fald skal du ikke betale videreforsendelsesomkostninger. Vores reception har åben mandag til fredag 8-17.

Hvad koster AdresseService?

Adresseservice alene koster 595 kr per måned. Hvis det er som tillæg til en telefonservice, koster det 395 kr per måned.

Hvordan opsiger jeg samarbejdet?

Du sender os en opsigelse skriftligt per e-mail, hvorefter vi bekræfter modtagelsen skriftligt.

Det siger andre om os:

Kundeanmeldelser
★★★★★

“City Call Center håndterer min post og tager imod mine gæster, og de er super professionelle og et rigtig godt ansigt udadtil for min virksomhed. Desuden er de altid søde og hjælpsomme og gør lige det der “ekstra”, hvis man har travlt eller ringer hjem fra en rejse og skal have ordnet noget uforudset.”

– Lene

★★★★★

“Vi har haft fornøjelsen af CityCallCenter i efterhånden 4 år, og vi kunne ikke drømme om at skifte. Vores oplevelse er at de håndterer alle henvendelser effektivt, kompetent – og næsten vigtigst af alt – vores kunder bliver altid modtaget af en glad stemme.”

– Patricia

★★★★★

“Vi har benyttet os af CityCallCenter i en årrække og på intet tidspunkt har vi været utilfreds med samarbejdet. En dygtig ledelse med overskud smitter af på hele medarbejderstaben. Alt drives professionelt og med stort smil og varme. Som kunde følger du dig i gode hænder fra første kontakt.”

– Stig

★★★★★

“Vores virksomhed indgik et samarbejde med CCC for et års tid siden, og har været utroligt glade for samarbejdet lige siden. Faktisk så meget at vi løbende har udvidet det, så vi selv har mere fokus på vores kerneydelser.”

– Anne

★★★★★

“Vi, hos Brikk, lejer kontor hos City Callcenter og benytter os desuden af en række af deres services. Jeg kan varmt anbefale dem til både callcenter services og som kontorudlejere. Jeg har arbejdet sammen med andre callcenter og der er City callcenter klasser bedre.”

– Shansen

★★★★★

“Foruden at yde en fantastisk support til vores kunder gennem chat, mail og telefon har vi desuden også vores kontor inde hos dem. Det betyder, at vi nyder godt af at være helt tæt på vores kundesupport, vores kunder samt løbende får feedback på vores platform alt sammen uden at have pengebinding i fastansætte medarbejdere, der skal yde support 24/7 365 dage om året.”

– Rene