Adresseservice i København
Vores adresseservice tilbyder en postboks på en eftertragtet adresse centralt i København. Her får I mulighed for at afholde møder med kunder og samarbejdspartnere i vores moderne mødelokaler eller leje et kontorlokale på fast basis, hvis behovet opstår. Vores imødekommende og professionelle reception sørger for at håndtere jeres post samt byde jer og jeres gæster velkommen ved besøg og møder, hvilket skaber en professionel og gennemført oplevelse for alle.



Arbejd fleksibelt fra hvor som helst
Få alle fordelene ved et fysisk kontor uden at skulle bekymre jer om det administrative, og fokuser i stedet fuldt ud på jeres kerneforretning.
Professionel facade
Send et signal til kunder og samarbejdspartnere med en firmaadresse ved Kastellet.
Adskil privat- og firmaadresse
Med en postboks kan privat- og firmaadresse holdes adskilt, og I kan arbejde alle steder fra.
Adgang til mødefaciliteter
Book mødefaciliteter til kundemøder eller som løbende arbejdsstation.
Sådan fungerer det
Udfyld formularen og upload ID
Vælg om I vil have jeres post fremsendt, scannet eller lagt til afhentning.
Vent et par dage
Mens vi verificerer ID, i henhold til lovgivningen om hvidvask.
Så er vi igang!
Nu kan du modtage post på din nye firmaadresse.
Adresseservice inklusiv telefonpasning
Vores adresseservice kan kombineres med telefonservices til en reduceret pris. Ved at vælge denne løsning får du samtidig telefonpasning, hvor en professionel receptionist håndterer dine opkald inden for et aftalt tidsrum. Hvis du er optaget, sørger receptionisten for at tage imod beskeder, og hvis du er tilgængelig, bliver opkaldene viderestillet direkte til dig.
Dansk Spildevands Teknik
“For DST er det essentielt at vores kunder har en hurtig og smidig tilgang til vores rådgivning indenfor spildevand. DST valgte derfor at outsource vores reception i 1995. Når vores samarbejdspartner fortsat hedder CityCallCenter er det et udtryk for at vi er godt tilfreds med deres service.”
Se vores virtuelle kontorpakker:
Funktioner | Bronze | Sølv | Guld |
---|---|---|---|
Pris pr. måned | Kr. 245 + moms | Kr. 345 + moms | Kr. 545 + moms |
Beskyttet under Hvidvaskloven | Ja | Ja | Ja |
Kan bruges til registrering på virk.dk | Ja | Ja | Ja |
Afhentning af post og pakker | 1 gang per måned | 2 gange per måned | Frit |
Tilsendelse af breve som rekommanderet | Nej | Ja – med +20% på porto | Ja – med +10% på porto |
Post scannes og sendes pr. e-mail | Kr. 20 + moms pr. brev | Kr. 10 + moms pr. brev | Frit |
Rabat på flere selskaber | Tilvalg for kr. 145 + moms/måned | Tilvalg for kr. 95 + moms/måned | Frit op til 5 virksomheder |
Rabat på mødelokaler | Nej | Nej | 10% |
Skilt på døren | Kr. 1000 + moms | Kr. 800 + moms | Kr. 500 + moms |
Oprettelse | Kr. 495 | Kr. 295 | Kr. 0 |
Opret adresseservice
Udfyld formularen via nedenstående link, og vi kan have jer oprettet inden for få dage.
Adresseservice i København
Med vores adresseservice får I en skræddersyet løsning på en eksklusiv adresse, der kan tilpasses jeres virksomheds behov. Vi tilbyder fleksible pakker til konkurrencedygtige priser, som er velegnede til både små og store virksomheder. Tag kontakt til os i dag, og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med at skabe en professionel tilstedeværelse i hjertet af København.
Fordele ved adresseservice hos CityCallCenter
Herunder kan du se eksempler på de mange fordele ved at have en adresseservice hos os:
- Elektronisk posthåndtering: Vi modtager al din post og sender den videre til dig elektronisk.
- Lave omkostninger: Vi tilbyder en lav månedlig omkostning.
- Privatliv: Beskyt din private adresse og undgå uventede gæster.
- Professionel repræsentation: Brug vores adresse på visitkort, website og marketingmaterialer.
- Mødefaciliteter: Book vores mødelokaler til møder med kunder og samarbejdspartnere.
- Pakkehåndtering: Vi tager glædeligt imod dine pakker.
- Dansk repræsentation: Udenlandske virksomheder kan benytte adressen for dansk repræsentation.
- Beskedservice: Uventede gæster kan lægge en besked til dig.
- Ingen energiregninger: Du betaler ikke for energiforbrug.
- Telefonservice: Mulighed for at tilvælge vores telefonservice til en fordelagtig pris.
En attraktiv virtuel adresse højner din virksomheds image.
En central og prestigefyldt adresse sender et stærkt signal om kvalitet og professionalisme, som kan styrke virksomhedens image og tiltrække flere kunder. Det hjælper jer med at skille jer ud fra konkurrenterne og skabe tillid hos potentielle samarbejdspartnere. Derfor vælger mange danske virksomheder en attraktiv beliggenhed i byen, selvom de arbejder hjemmefra eller fra et mere budgetvenligt kontor uden for centrum.
Hvorfor vælge en adresseservice?
Mange iværksættere vælger ofte at bruge deres privatadresse som firmaadresse, men det kan medføre udfordringer, da uvedkommende kan dukke op på din private bopæl. Med vores adresseservice slipper du for disse bekymringer og får samtidig besked om, hvem der ønsker at komme i kontakt med dig. Derudover giver en eksklusiv adresse et stærkt signal om kvalitet, professionalisme og succes, som kan styrke din virksomheds image.
Billig adresseservice uanset hvor du bor
Hos CityCallCenter kan du leje en billig adresseservice til din virksomhed, uanset hvor du bor. Uanset om du er i Aarhus, Odense, Aalborg eller andre steder, kan du få en postkasse, et virtuelt kontor og gøre brug af vores receptionister.
Få et tilbud på adresseservice i dag
Kontakt os i dag for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig. Vi hjælper mange virksomheder med at have adresse hos os, om end de sidder her fysisk eller har virtuelt kontor. Det er ganske uforpligtende at ringe på +45 80 20 20 29, og vi svarer gerne på alle dine spørgsmål. Du kan også sende en mail til info@citycallcenter.dk.
Adresseservice FAQ
Adresseservice er et synonym for når en virksomhed betaler for en adresse uden et fysisk kontor. Det kaldes også for firmaadresse og virtuel virksomhedsadresse, og anvendes ofte af mindre virksomheder, eller udenlandske virksomheder som har brug for en lokal firmaadresse.
Et virtuelt kontor er når en virksomhed outsourcer services relateret til at have et fysisk kontor og reception, også kaldet adresseservice. Det er oftest en virksomhedsadresse og et telefonnummer, for at kunne adskille privatadresse og -telefon med virksomheden.
Virtuelle virksomhedsadresser er særligt relevante for mindre virksomheder, hvis medarbejdere kan arbejde alle steder fra.
Når vi modtager den, bliver den datostemplet og ekspederet videre til dig efter aftale.
Ja, det er du altid velkommen til. I så fald skal du ikke betale videreforsendelsesomkostninger. Vores reception har åben mandag til fredag 8-17.
Adresseservice alene koster 595 kr per måned. Hvis det er som tillæg til en telefonservice, koster det 395 kr per måned.
Du sender os en opsigelse skriftligt per e-mail, hvorefter vi bekræfter modtagelsen skriftligt.